مایکروسافت در حال بررسی مشکلات نصب ساختار 18237 ویندوز 10 است

مایکروسافت امروز ساختار 18237 ویندوز 10 را برای کاربران حلقه Skip Ahead خود منتشر کرد. این ساختار پای سیستم Fluent Design مایکروسافت را به صفحه ورودی ویندوز باز می‌کند. از آنجایی که این ساختار یک پیش‌نمایش از بروزرسانی ویژگی‌محور بعدی ویندوز 10 است، به جز تغییر صفحه ورودی، قابلیت جدید دیگری در این ساختار وجود ندارد. نام کلیدی این بروزرسانی جدید، 19H1 است و پس از صدور بروزرسانی مهرماه 1397 ویندوز 10 (Windows 10 October 2018 Update)، به دست عموم کاربران خواهید رسید. البته به نظر می‌رسد در طی عملیات نصب مشکلی وجود دارد که منجر به مصرف بسیار بالای حافظه و عدم موفقیت متداوم عملیات نصب می‌شود.

درست بعد از اینکه این ساختار در نرم‌افزار Insider منتشر شد، کاربران Insider در توئیتر شروع به گزارش عدم موفقیت در نصب این ساختار کردند. کاربران خطای رخ داده را خطای کد «0x8007000e» معرفی کرده‌اند. ما نیز متوجه مصرف بالای رم شدیم و روی دستگاه‌های ما نیز نصب ساختار حداقل دو بار با شکست مواجه شد.

مایکروسافت تصدیق کرده که متوجه این مشکل شده و ضمناً تایید کرده که کمپانی در حال حاضر در مسیر بررسی و ریشه‌یابی علت این مشکل می‌باشد.

توئیتر نرم‌افزار Windows Insider در روز 21 شهریور 1397 اینطور نوشته است:

کاربران حلقه Skip Ahead نرم‌افزار Insider که در حال استفاده از ساختار 19H1 هستید، در صورتی که خطای 0x8007000e دریافت کرده یا با مصرف بیش از حد بالای حافظه مواجه شده‌اید، خواهشمندیم به منظور یافتن اطلاعات بیش‌تر و یافتن لینک‌های مرکز بازخوردها برای گزارش مشکل، به لینک https://t.co/s2Rn9xbuMM  مراجعه کنید. با تشکر!

در حال حاضر که هنوز راه حلی برای این مشکل پیشنهاد نشده است. در صورتی که شما نیز با مصرف بالای رم مواجه شده‌اید، می‌توانید به منظور گزارش مشکل، به این پست مرکز بازخوردها مراجعه کنید. و در صورتی که عملیات نصب بروزرسانیتان با ارائه خطای 0x800700e با شکست مواجه شده، می‌توانید به منظور گزارش مشکل به این پست مراجعه کنید.

بهترین راه چاره این است که سر جای خود صبر کرده و منتظر بمانید تا مایکروسافت یا خودش این مشکل را حل کند یا راه حلی برای حل آن مهیا کند.

دیدگاهتان را بنویسید