چگونه بازی های Xbox را در Android با بازی از راه دور اجرا کنیم؟

خانواده در حال استفاده از تلویزیون هستند؟ بازی های Xbox خود را با ویژگی جدید Remote Play به Android منتقل کنید.

بازی های اندروید یک تجارت بزرگ است ، اگرچه این یک پلتفرم است که عنوان های AAA را از دست می دهد. اما اگر به شما بگوییم راهی وجود دارد که می توانید بازی های کاملاً محبوب Xbox One و Xbox Series X / S مورد علاقه خود را در Android انجام دهید؟

بازی PC در اندروید

اندروید یک پلتفرم عالی برای بازی است. عناوین رده های بالای آن خوب است و اندروید همچنین می تواند چند عنوان یکپارچه را مدیریت کند. با این حال ، به طور کلی ، محبوبیت بازی های کنسول AAA از اندروید دور مانده است.

تا به حال تصور کرده اید که بتوانید بازی های Xbox One یا Series X / S را بر روی تلفن خود انجام دهید؟ شاید برای بازی FIFA تبلت اندرویدی خود را در رختخواب باز کنید؟ یا اینکه به راحتی در سراسر شبکه خود بازی کنید در حالی که بقیه اعضای خانواده شما به تلویزیون متصل هستید؟

امکانش وجود دارد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک Xbox One یا نسخه های بالاتر ، یک کنترل کننده بازی مناسب و یک تلفن Android دارای نسخه 6.0 Marshmallow یا بالاتر است.

دو روش برای پخش جریانی بازی های ایکس باکس در اندروید

به طور باورنکردنی ، شما دو گزینه برای پخش بازی های ایکس باکس به یک دستگاه Android دارید:

بازی از راه دور: بازی های نصب شده و اجرا شده در ایکس باکس را به دستگاه Android خود پخش می کند
Xbox Game Pass: با اشتراک در این سرویس ، می توانید بازی ها را از فضای ابری پخش کنید

این راهنما بر روی گزینه Remote Play برای پخش جریانی بازی های ایکس باکس تمرکز دارد.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که پخش از راه دور به یک دستگاه محدود است. همچنین ، ایکس باکس نمی تواند هنگام پخش بازی ها ، کارهای دیگری مانند پخش فیلم در Netflix را انجام دهد.

یک کنترل کننده Xbox One را به Android متصل کنید

برای بهترین نتیجه در بازی های Xbox One و نسخه های بعدی در Android ، از کنترل کننده بازی Xbox One یا Series X استفاده کنید. در اینجا نحوه اتصال کنترل کننده خود به Android آورده شده است:

دکمه Xbox را در کنترل فشار دهید تا روشن شود
دکمه همگام سازی را در پشت کنترلر ، دقیقاً پشت دکمه Xbox فشار دهید
وقتی دکمه Xbox شروع به چشمک زدن کرد ، در Android منوی تنظیمات را باز کنید
به Bluetooth & device connection > Bluetooth > Pair new device بروید
برای جفت شدن ، روی Xbox Wireless Controller در لیست ضربه بزنید

همچنین می توانید کنترلر طراحی شده برای بازی های موبایل را امتحان کنید. راه حل های مختلفی از کنترل کننده های دارای پیوست برای نگه داشتن تلفن شما گرفته تا دستگاه هایی که به دو طرف گوشی یا تبلت شما متصل هستند ، در دسترس هستند. حتی ممکن است از یک کنترل کننده بلوتوث عمومی استفاده کنید. مایکروسافت کنترلر بازی موبایل Razer Kishi را برای استفاده در بازی های Xbox One و Series X / S توصیه می کند.

با راه اندازی کنترل کننده بازی ، آماده هستید که بازی های Xbox را در دستگاه Android خود شروع کنید.

Xbox را برای Android نصب کنید

طی این سال ها چندین برنامه Xbox برای Android منتشر شده است. هنگام نوشتن مقاله ، پخش جریانی Xbox در برنامه اصلی Xbox قرار گرفته است ، بنابراین این را نصب کنید. شما برای پخش جریانی در شبکه خود به برنامه Xbox Game Pass نیازی ندارید.

دانلود : Xbox  برای اندروید (رایگان)

پس از نصب ، با حساب Xbox خود وارد برنامه شوید.

Xbox خود را برای پخش جریانی از راه دور پیکربندی کنید

برای آماده سازی Xbox One یا Series X / S خود برای پخش جریانی بازی ها به Android ، باید از دو چیز اطمینان حاصل کنید:

Xbox و دستگاه Android شما در یک شبکه هستند
تنظیمات از راه دور فعال است
پخش جریانی بازی به اتصال شبکه با کیفیت نیاز دارد. برای بهترین نتیجه ، اطمینان حاصل کنید که Xbox One یا Series S / X شما از طریق کابل اترنت به روتر شما متصل است.

برای فعال کردن ویژگی های از راه دور:

  • Settings > Devices & connections > Remote features را باز کنید
  • Enable remote features را بررسی کنید
    اکنون آماده بازی های Xbox One و Series X / S در Android هستید.

بازی های Xbox را در Android راه اندازی و بازی کنید

در حالی که کنترل کننده ای به دستگاه Android شما متصل است و برنامه ایکس باکس در حال اجرا و ورود به سیستم است ، روی نماد پخش Xbox در گوشه بالا سمت راست برنامه ضربه بزنید. از اینجا ، Remote play on this device را انتخاب کنید.

منتظر سفینه سبز باشید. به زودی ، صفحه اصلی Xbox One یا Series X / S خود را مشاهده خواهید کرد.

تمام کاری که اکنون باید انجام دهید این است که بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید اگر این دیسک فقط یک بازی دیجیتالی نیست ، آن را در کنسول خود وارد کنید.

با شروع بازی ، سفینه سبز را دوباره خواهید دید. لحظاتی بعد بازی ایکس باکس مورد علاقه خود را از طریق راحتی گوشی موبایل یا تبلت خود انجام خواهید داد.

ساده است. وقتی برای متوقف کردن بازی آماده شدید ، دکمه Xbox را در کنترلر خود نگه دارید و Stop streaming را انتخاب کنید.

عیب یابی بازی از راه دور

هنگام استفاده از Remote Play ممکن است برخی از مشکلات شبکه را داشته باشید. این می تواند به دلیل مشکلی در شبکه شما ، اتصال Xbox به آن یا کنترل کننده باشد. برای تشخیص مشکلات ، از ابزار آزمایش استفاده کنید.

  • Settings > Devices & connections > Remote features را باز کنید
  • Test remote play را انتخاب کنید

از تست برای تعیین تغییراتی که باید در تنظیمات خود ایجاد کنید استفاده کنید. یک مثلث زرد چیزی را نشان می دهد که ممکن است مشکلی ایجاد کند اما باید درست باشد. دایره قرمز ، اما مسئله ای را نشان می دهد که از بازی از راه دور جلوگیری می کند. نمونه ای از این موارد داشتن Xbox در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی است. برای پخش از راه دور ، شما باید روشن و خاموش روشن را تنظیم کنید تا بتوانید کنسول را از برنامه تلفن همراه روشن کنید.

یک شبکه 5 گیگاهرتزی بهترین نتیجه را برای پخش جریانی بازی دارد. با این حال ، این شما را به محدوده محدودتری محدود می کند. تغییر روتر به 2.4 گیگاهرتز یک گزینه است. افزایش دامنه شبکه در خانه شما با آداپتورهای خط برق یا توسعه دهنده شبکه های بی سیم می تواند نتایج بهتری داشته باشد.

یک مشکل معمول این است که سیستم عامل کنترل کننده بلوتوث نیاز به به روزرسانی دارد. در این حالت ، کافی است گزینه Update Controller را برجسته و انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، بیضی ها را انتخاب کنید (…) و گزینه Update> Update Now را انتخاب کنید.

منتظر بمانید تا کنترل کننده ایکس باکس به روز شود ، با رعایت دستورالعمل “بی حرکت و روشن” نگه داشتن آن. روند به روزرسانی باید در کمتر از پنج دقیقه انجام شود. پس از به روزرسانی ، Close را انتخاب کنید.

شما آماده بازی هستید.

کنسول AAA بازی در Android با پخش Xbox

اکثر دستگاه های اندرویدی از نمایشگرهای کوچکتر از تلویزیون معمولی متصل به ایکس باکس بهره می برند. با این حال ، این نباید شما را از آزمایش Xbox Remote Play منصرف کند. پخش جریانی بازی ها از طریق شبکه خود به تلفن همراه یا تبلت ، به شما امکان می دهد بهترین بازی های متعلق به خود را در هر مکان انجام دهید.

شما همچنین به پخش جریانی بازی های Xbox One و Series S / X در شبکه خود گیر نیفتاده اید. اگر شما رایانه شخصی دارید ، روش های مختلفی برای پخش جریانی بازیها به Android وجود دارد.

هم چنین بخوانید: راهنمای فعال سازی حالت inPrivate Browsing برای Xbox One