هواوی در حال ساخت ساعت هوشمند بعدی خود با عمر باتری طولانی تر و هوشمندی بیشتر است

هنگامی که هواوی از قطعه ی ۷ نانومتری Kirin در IFA پرده برداری کرد، برخی از مشتریان از نبود یک ساعت هوشمند جدید هواوی نا امید شدند.  آخرین بار در آوریل ۲۰۱۷ ساعت جدیدی به نام ساعت هواوی ۲ را منتشر کرد. آیا این به این معنی است که تولید کننده چینیتصمیم گرفته‌است که تولید محصول را متوقف کند؟ پاسخ این پرسشبه گفته ریچارد یو، مدیر عامل بخش مصرف کنندگان،  نه  است.

یو، اخیرا با رسانه های دیجیتال صحبت کرده‌است و گفته است که هواویدر حال گذراندن زمان برای کار بر روی ساعت آینده هواوی است. نوآوری‌ها برای ساعت هوشمند بعدی هواوی است. مدیر اجرایی هم چنین از کاربردی تر ساختن ساعت هوشمند بعدی هواوی سخن می گوید. وی هم چنین از افزایش طول عمر باتری از دو روز تا یک هفته خبر می دهد. یو هم چنین این نکته را خاطر نشان کرد که قابلیت های هوش مصنوعی و سیم کارت توکار روی یک واحد مستقل می تواند عمر باتری را به ۲۲ ساعت محدود کند و هواوی به خاطر باتری بزرگتر نمی خواهد ساعت هوشمند جدید عرضه کند. در عوض، این شرکت با Qualcomm درباره ی توسعه ی یک قطعه ی جدید برای پوشیدنی ها که عمر باتری ها را افزایش می دهند خبر داده است.

ریچارد یو می گوید: “ما می خواهیم پیشرفت های بیشتر و تجربیات بهتر از قبل را داشته باشیم. ما می خواهیم ساعت هوشمند را کاربردی تر و مفید تر سازیم و عمر باتری را افزایش دهیم.”
هیچ جای تعجب نیست که هواوی مشتاق افزودن هوش مصنوعی به ساعت های هوشمند آینده باشد. گنجاندن قابلیت‌های هوش مصنوعی در ساعت هوشمند بعدی می‌تواند به گسترش نقش یک دستیار شخصی مجازی بر روی دستگاهپوشیدنی کمک کند. قبلا در ماه می، گزارشی از زمان عرضه ی هواوی واچ ۲  در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد.  
قرار نبود که این یک به روزرسانی تکاملی باشد ، چرا که این قطعه ی ۲۱۰۰،  با رم ۷۶۸ مگابایت و ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی محلی  درسال ۲۰۱۷ را نشان می‌دهد. همچنین دارای یک صفحه نمایش ۱.۲ اینچی OLED با رزولوشن ۳۹۰x ۳۹۰ است. اگر قرار باشد که این دستگاه امسال عرضه شود به نظر می رسد که این برنامه ها کنار گذاشته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید