سامسونگ AR Emoji را در گلکسی S9 بروزرسانی می کند

در اوایل امسال، شرکت سامسونگ قابلیت AR Emoji  (اموجی سه بعدی)  را به پرچمداران امسال خود یعنی گلکسی S9 و S9+ اضافه کرد. این قابلیت مشابه قابلیت Animoji اپل در گوشی آیفون X است. بعضی ها ممکن است این قابلیت جالب را نادیده بگیرند، اما سامسونگ از زمان انتشار آن، ویژگی های جدیدی به این قابلیت اضافه کرده است.

حال نیز به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد بروزرسانی های بیشتری برای AR Emoji منتشر کند. از آنجایی که اخیرا سامسونگ خبر برورسانی جدیدی را اعلام کرد. این بار، به جای اضافه کردن اموجی های جدید، بروزرسانی بر روی بهبود ساخت و تنظیم اموجی های معمولی تمرکز دارد.

برای شروع، کاربران با گرفتن یک عکس از صورت خود، می توانند شکل صورت خود را با اموجی ها منطبق کنند. همچنین یک بخش جدید به نام My Emoji Editor به آن اضافه می‌شود که به شما این قابلیت را می دهد تا ویژگی های اموجی های قبلی مانند چشم ها، گونه ها، لب ها و غیره را به آن اضافه و تنظیم کنید.

تکنولوژی تشخیص چهره با افزایش شناسایی 65% از برجستگی های صورت، دقیق تر خواهد شد. بدین صورت شناسایی و ثبت لب ها و چشم ها دقیق تر می شوند. در آخر اینکه اندازه فریم AR Emoji نیز افزایش می باید. بدین ترتیب حرکات صورت شما طبعیتی تر نشان داده خواهند شد.

در حالی که بعضی ها این قابلیتی مانند AR Emoji را بلا استفاده می دانند، بعضی های نیز آن را لازمه ارتباطات می دانند و از انتشار این بروزرسانی خرسند خواهند شد. هنوز خبری مبنی بر تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی منتشر نشده است اما بزودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید