چگونه متوجه شویم چه کسی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده است؟

هر فردی که در اینستاگرام فعالیت دارد، علاقه مند است که لایک ها و فالورهای بیشتری داشته باشد. اما نکته مهم این است که باید فالورهای فعلی را نگه داریم. سوالی که در این قسمت وجود دارد این است که چگونه متوجه شویم چه کسی ما را آنفالو کرده است؟

اینستاگرام هیچ راه اصلی ای را برای بررسی افرادی که صفحه ای را آنفالو می کنند، ارائه نکرده است. بنابراین تنها راه فهمیدن این موضوع مشاهده کاهش تعداد قالورها در پروفایل است. در حال حاضر، تنها چند اپلیکیشن برای فهمیدن اینکه چه کسی ما را در اینستاگرام آنفالو می کند، وجود دارد. این امکان  ردیابی فالورها و آنفالورها در اینستاگرام نام دارد.

مشکلات موجود با اپلیکیشن های ثالث اینستاگرام

در حالی که این اپلیکیشن ها ساده ترین راه برای فهمیدن و شناختن افرادی است که ما را در اینستاگرام آنفالو کرده اند، اما مشکلاتی را هم به همراه دارند. از جمله اینکه API اینستاگرام به شدت از کار کردن توسعه دهندگان غیر رسمی روی آن جلوگیری می کند و برای آن ها محدودیت قائل می شود.

به عنوان مثال، با همه این اپلیکیشن ها، فقط داده ها را از اولین باری که اینستاگرام را دانلود کرده ایدمی بینید. از زمانی که آن را تنظیم کرده اید، همه تغییرات حساب کاربری شما را دنبال می کند. اما اگر قبل از نصب اپلیکیشن ، فالووری را از دست داده باشید، قادر به مشاهده آن ها نخواهید بود.

از طرفی این اپلیکیشن ها از سمت اینستاگرام اهراز هویت نشده اند بنابراین ممکن است امنیت صفحه شما کمی با مشکل مواجه شود. علاوه بر این این اپلیکیشن ها ممکن است هر زمانی که اینستاگرام قوانین یا API خود را بدون اطلاع تغییر دهد، متوقف شوند.

با در نظر گرفتن همه این موارد و ریسک ها، برای آشنایی با اپلیکیشن های آنفالویاب اینستاگرام در ادامه با ما همراه باشید.

Followmeter (اندروید, iOS): بهترین و ساده ترین اپلیکیشن

 

فرایند راه اندازی آن بسیار آسان است ، رابط کاربری ساده ای دارد. قابلیت آنفالویاب آن کاملا رایگان است و مجددا باید ذکر کنیم که از همان زمانی که شما اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده اید، کار می کند بنابراین افرادی که پیش از این آنفالو کرده اند را نمی تواند پیدا کند. داشبورد آن، آنفالورها، فالورهای جدید، حساب های کاربری که شما آن ها را دنبال می کنید اما آن ها شما را دنبال نمی کنند، هم چنین حساب هایی که شما را فالو می کنند اما شما آن ها را فالو نمی کنید را به شما نشان می دهد. روی سربرگ Unfollowers ضربه بزنید تا لیستی از افرادی که شما را در اینستاگرام آنفالو کرده اند را مشاهده کنید.

 لیست Unfollower حساب های مستقل را به شما نشان می دهد و هم چنین اینکه شما آن ها را فالو می کنید یا نه. با ضربه زدن روی هر کدام از آن ها باز می شوند و در آن جا شما می توانید به آن ها پیام ارسال کنید یا آن ها را آنفالو کنید.

دانلود: Followmeter برای Android | iOS (رایگان)

Reports+ برای Android, iOS

سرعت Reports+ از Followmeter کمتر است اما این اپلیکیشن در عوض امنیت بسیار بالایی دارد. هم چنان این برنامه هم از زمانی که اینستاگرام را نصب کرده اید، آنفالو کنندگان را نمایش می دهد اما همه داده های آن برای حفظ امنیت به صورت محلی ذخیره می شوند.

این اپلیکیشن هم چنین در یافتن اعلان های از دست رفته از افراد هم بسیار موفق عمل می کند. بنابراین شما می توانید برای مشاهده اینکه چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است، لاگین کنید. هم چنین شما می توانید چند حساب کاربری را برای ردیابی فالورها روی همه آن حساب ها اضافه کنید.

دانلود: Reports+ برای Android | iOS (رایگان)

سایر اپلیکیشن ها برای یافتن آنفالور 

در ادامه لیستی از سایر اپلیکیشن های مناسب در این زمینه را آورده ایم. اما هم چنان استفاده از دو اپلیکیشنی که پیش از این معرفی شد را توصیه می کنیم.

  • اپلیکیشن Followers & Unfollowers برای Android (رایگان)
  • اپلیکیشن  Follow Cop برای Android (رایگان)
  • اپلیکیشن Followers Tracker Pro برای iOS (رایگان)
  • اپلیکیشن Followers Track for Instagram! برای iOS (رایگان)

چگونه آنفالورها را آنفالو کنیم؟

فالو بک یکی از رازهای ناگفته رسانه های اجتماعی است. حال که شما می دانید چه افرادی در اینستاگرام شما را آنفالو کرده اند، شاید شما هم بخواهید همان رفتار را با آنان داشته باشید و آن ها را آنفالو کنید. هر زمان که نوتیفیکیشن دریافت کردید، می توانید آن حساب را آنفالو کنید. اما درباره افرادی که پیش از نصب اپلیکیشن اینستاگرام توسط شما این کار را انجام داده اند، چطور؟ Cleaner for Instagram یک اپلیکیشن ساده و سریع برای فهمیدن این است که چه کسی شما را فالو بک نمی کند و می تواند آن ها را به صورت انبود آنفالو کند.

برای کار با این اپلیکیشن مراحل زیر را طی کنید:

  1. با حساب کاربری خود وارد Cleaner شوید.
  2. در سربرگ Following به Quick Select > Advanced Quick Select > non-followers بروید.
  3. به قسمتی بروید که می خواهید همه آن ها را آنفالو کنید. در غیر این صورت هر کدام از حساب هایی که نمی خواهید را از حالت انتخاب خارج کنید.
  4. روی Lightning icon > Unfollow > Start Now ضربه بزنید.
  5. منتظر بمانید تا فرایند پردازش Cleaner for Instagram تمام شود. تغییرات انجام شده به سرعت در حساب کاربری اینستاگرام شما اعمال می شوند.

دانلود: Cleaner for Instagram برای Android | iOS (رایگان)

دیدگاهتان را بنویسید