آموزش چگونگی پخش لایو اینستاگرام بدون صدا یا ویدیو

آیا امکان پخش لایو اینستاگرام بدون صدا یا ویدیو امکان پذیر است؟ اکنون می توانید هنگام پخش لایو در اینستاگرام ، هر دو فید ویدیویی و صوتی خود را غیرفعال کنید.

اینستاگرام گزینه غیر فعال کردن دوربین و میکروفون را معرفی می کند

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از Instagram Live استفاده می کنید ، بدانید که برای پخش دیگر نیازی به پخش فید های صوتی یا تصویری نیست. بنابراین ، اگر می خواهید ، اکنون می توانید یک صفحه خالی را پخش کنید ، یا اگر نمی خواهید صداهای محیطی در جریان لایو شما جریان داشته باشند ، فقط فید ویدیویی خود را نشان دهید.

اینستاگرام هنوز ویژگی های اضافی را از طریق وبلاگ خود به طور رسمی اعلام نکرده است ، اما مقاله ای از TechCrunch خبر را منتشر کرد و توئیت اینستاگرام را تأیید کرد و ویژگی ها را با جزئیات بیشتری توضیح داد.

هم چنین بخوانید: آموزش چگونگی ذخیره و به اشتراگ گذاری صدا در reels‌ اینستاگرام

چرا دوربین و میکروفون خود را در لایو اینستاگرام غیرفعال می کنید؟

دلایل بی شماری وجود دارد که شما ممکن است به غیر فعال کردن فیدهای ویدیویی و یا صوتی در Instagram Live نیاز داشته باشید.

شاید مکانی که از آنجا پخش می کنید به لطف تعداد زیاد افراد ناگهان پر سر و صدا شده است. در اینجا ، غیرفعال کردن صدا گزینه منطقی خواهد بود ، زیرا نمی خواهید لایو اینستاگرام شما توسط منابع صوتی خارجی و غیرقابل کنترل به هم بخورد.

به همین ترتیب ، اگر ناگهان نمی خواهید فید ویدئویی شما در دسترس باشد، با یک حرکت سریع فیلم را غیرفعال می کنید ، این مورد به شما امکان می دهد با صدا بتوانید به مخاطبان خود بگویید چه اتفاقی افتاده است.

علاوه بر این این قابلیت برای افرادی که ممکن است از رفتن جلوی دوربین کمی خجالت بکشند مناسب باشند دارای پیامدهایی است. اگر می توانید لایو ویدیوی خود را غیرفعال کنید و این فقط صدای شماست ، شاید این ممکن است شما را ترغیب کند که به یک لایو اینستاگرام بپیوندید یا خودتان چیزی را پخش کنید.

اگر از صدای خود متنفر باشید اما فکر می کنید چهره خوبی دارید، همین طور است. فقط صدا را خاموش کنید و بگذارید همه در عوض به چهره شگفت انگیز شما نگاه کنند.

چرا اینستاگرام این ویژگی های جدید را اضافه کرده است؟

اینستاگرام این ویژگی های جدید یعنی قابلیت لایو اینستاگرام بدون صدا یا ویدیو را به دلیل رقابت با کلاب هاوس اضافه کرده است. این ویژگی Clubhouse است که از دیرباز عرضه شده است و در بین انجمن Clubhouse محبوب بوده است. اینستاگرام نمی خواهد مشترکین خود را از دست بدهد زیرا فاقد این ویژگی بوده است.

منبع: makeuseof