آموزش ساخت لینک گروه در واتس اپ برای افزودن کاربران با لینک

در این راهنما ما قصد داریم تا روش کامل چگونگی ایجاد لینک دعوت گروه واتس اپ را به شما آموزش دهیم تا بتوانید آن را به راحتی به اشتراک بگذارید. شکی نیست که پیام رسان واتس اپ مشهورترین پیام رسان در گوشی های هوشمند است. از آنجایی که این پیام رسان بر روی اندروید و iOS  قابل پشتیبانی است، به راحتی توسط ۱٫۵ میلیارد نفر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از آپشن های بسیار خوب این برنامه، امکان ایجاد گروه در آن است. در این راهنما ما به شما خواهیم گفت که چگونه لینک دعوت گروه واتس اپ را ایجاد کنید و دوستان و کاربران جدید را به گروه تان دعوت کنید.

هنگامی که شما می خواهید افراد جدیدی را به گروه تان بیافزایید، هیچ کاری راحت تر از این نیست که این کار را از طریق لینک دعوت گروه واتس اپ انجام دهید. اضافه کردن اعضای جدید به گروه کاملا به ادمین بستگی دارد. با اینکه شما می توانید شماره تلفن افراد مورد نظر را بطور مستقیم وارد کنید، اما راحت ترین راه این است که لینک گروه را به اشتراک بگذارید. در ادامه، بطور کامل و با جزئیات توضیح خواهیم داد که چگونه می توان لینک دعوت گروه واتس اپ تان ایجاد کرد.

گروه های واتس اپ تنها مشکلی که دارند این است که ادمین باید شماره تلفن همه اعضا را داشته باشد تا بتواند آن ها را به گروه اضافه کند. برای رفع این مشکل، ادمین می تواند لینک گروه را ایجاد کرده و افراد جدید را از آن طریق به گروهش دعوت کند. بدین ترتیب افرادی که مایل باشند به گروه اضافه شوند، با کلیک کردن بر روی لینک می توانند وارد آن شوند. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، با ما همراه باشید.

برای آشنایی با ۲۰ ترفند ضروری واتس‌اپ در این لینک همراه ما باشید.

ایجاد لینک دعوت گروه واتس اپ

مرحله اول: پیام رسان واتس اپ را در گوشی هوشمند خود باز کرده و گروه مورد نظر را انتخاب کنید.

مرحله دوم: بر روی ۳ نقطه منو در بالای صفحه گوشه سمت راست کلیک کرده و group info را از بالای لیست منو انتخاب کنید.

مرحله سوم: اکنون اندکی پایین تر بروید تا invite via link را مشاهده کنید. آن را انتخاب کنید. سپس خواهید دید که لینک دعوت گروه تان بطور خودکار ایجاد شده است. همانطور که در تصویر می بینید، در زیر لینک ۴ آپشن دیگر نیز وجود دارد. Whats app،copy link،share link و Revoke link.

خب دیدید که ساختن لینک دعوت گروه واتس اپ چقدر ساده بود. اکنون با لین لینک شما به راحتی می توانید دوستان تان را به گروه دعوت کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «آموزش ساخت لینک گروه در واتس اپ برای افزودن کاربران با لینک;

دیدگاهتان را بنویسید