آموزش نحوه تبدیل بیت کوین (Bitcoin) به دلار

اگر جز سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی هستید و قصد دارید ارزخود را به دلار تبدیل کنید در این مطلب در مورد نحوه تبدیل بیت کوین (Bitcoin) به دلار صحبت کرده ایم.

این روزها ارزهای دیجیتالی توانسته اند جایگاه خوب در بازار اقتصاد پیدا کنند. معمولا زمانی که فناوری جدیدی وارد بازار مالی می شود قبل از هر چیزی افراد به مزایا و آسیب های آنها فکر می کنند. پول های دیجیتالی که دیری نیست وارد فضای مبادلات شده اند و در این مدت کوتاه کاربران زیادی را به سوی خود جذب کرده اند.

بیت کوین به عنوان اولین و معروف ترین ارز رمزنگاری شده غیرمتمرکز و امن در حال حاضر جایگاه بهتری در مقایسه با دیگر پول های الکترونیکی دارد. از این رو علاوه بر خرید و فروش، امکات تبدیل این ارز هم وجود دارد.

در این مطلب قصد داریم نحوه تبدیل بیت کوین به دلار را به شما آموزش دهیم اما قبل از آنکه چند نکته به مبتدیانی که ممکن است برای تازه با بیت کوین آشنا شده اند را عرض می کنیم.

پیش تر به معرفی دقیق تر بیت کوین پرداختیم. این ارز دیجیتالی توسط کاربران تولید یا استخراج می شود و امکان معاملات همتا به همتا را فراهم می کند و تراکنش ها را بدون هزینه یا با هزینه کمتر انجام می دهد. اگر یک مبتدی هستید توصیه می کنیم که از ماینینگ شخصی خودداری کنید و بهتر است از سایت های مبادله ارز معتبر که امکان تجارت هر گونه ارزی را با بیت کویت فراهم می کنند استفاده کنید. همچنین دستگاه های خودپرداز در نواحی مختلف وجود دارند که می توانند به طور خودکار پول را از بانکتان به بیت کوین تبدیل کند.

 

بیت کوین به سرقت نمی رود

خرید بیت کوین بهتر است با نام خودتان ثبت شود. از بابت امنیت بیت کوین خیالتان راحت باشد، به صورت عادی کسی نمی تواند اطلاعات شما و سکه های بیت کوین تان را سرقت کند، مگر این که شما دسترسی مستقیم به کامپیوتر یا اکانت بیت کوین تان بدهید.

یکی از بهترین مزایای بیت کوین این است که به هیچ وجه نیاز به پرداخت مالیات ندارد. بنابراین پس از تبدیل بیت کوین به دلار از هدر رفتن هزینه های مالیاتی در امان هستید. از این رو به راحتی می توانید آنها را به دلار آمریکا یا هر ارز دیگری تبدیل کنید.

 

چگونه بیت کوین را به دلار تبدیل کنیم؟

تبدیل بیت کوین به دلار با استفاده از محاسبات بیت کوین به راحتی انجام می گیرد. همانطور که می دانید ارزش بیت کوین مدام در حال تغییر است. با توجه به این موضوع، قطعا به ابزاری نیاز خواهید داشت که شما را از آخرین ارزش بیت کوین آگاه و مانند یک ماشین حساب عمل کند.

برای فروش و تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا، شما به یک حساب در صرافی ارز رمزنگاری شده و یک حساب در یک بانک عادی نیاز دارید.

زمانی که صرافی خود را انتخاب می کنید، مطمئنا هزینه پایین، امنیت بالا و توانایی برگرداندن پول به حساب بانکی را در نظر می گیرید.

پس از آن نیاز است که بیت کوین خود را در صرافی با استفاده از کلید رمزنگاری بیت کوین گرو بگذارید. از آنجایی که بیت کوین همیشه دچار نوسان است و مدام تغییر می کند. زمانی که مبادله را انجام می دهید بهتر است چند ساعت صبر کنید افزایش یا کاهش دلار را ببینید.

در پایان، جزئیات حساب بانکی خود را به حساب صرافی اضافی کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش نحوه تبدیل بیت کوین (Bitcoin) به دلار;

دیدگاهتان را بنویسید