آموزش ارزهای دیجیتال؛ بیت شیرز (BitShares) چیست؟

بیت شیرز (BitShares) یک ارز دیجیتالی است که با امنیت و سرعت بالا هزاران تراکنش را در کمتر از چند ثانیه به صورت پنهان و غیر متمرکز انجام می دهد.

اگر جز طرفداران ارزهای دیجیتالی هستید حتما با مفهوم بیت شیرز «BitShares» آشنایی دارید. این پروژه طیف گسترده ای از خدمات مالی را در شیوه های غیر متمرکز ارائه می دهد. به طور خاص توجه زیادی روی مبادلات غیرمتمرکز و بانکی در بلاک چین دارد. اگر تاکنون در مورد این معامله آنلاین اطلاعات زیادی نداشتید در ادامه با ما همراه باشید تا به جزئیات آن دقیق تر بپردازیم.

چرا بیت شیرز (BitShares) ایجاد شد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چرا بیت شیرز به وجود آمده است. در پاسخ به این پرسش می توان گفت عدم دسترسی به خدمات مالی در برخی نقاط جهان منجر به ظهور رویکردهای غیرمتمرکز همچون بیت شیرز شده است. هدف این ارز دیجیتالی جبران این کمبود است تا کاربران بتوانند از خدمات مالی بدون نیاز به حساب بانکی یا خدمات مشابه ای بهره ببرند. بیت شیرز همانند بیت کوین است با این تفاوت که به جای ذخیره تراکنش ها به ذخیرع قراردادهای هوشمند می پردازد.

بیت شیرز (BitShares) یک پلتفرم تجاری غیر متمرکز است که برای کارایی بالای قراردادهای هوشمند طراحی شده. بیت شیرز دارای MPA یا دارایی ثابت بازار همچون bitUSD است که با حداقل 2 برابر ارزش بیت شیرز پشتیبانی می شود. به غیر از صنعت مالی، این پلتفرم نوآوری بلاک چین و بیشتر صنایعی که متکی به اینترنت، برای ارائه خدمات هستند را گسترش می دهد. بیت شیرز شرکت های مستقل غیرمتمرکز به نام DAC دارد که توسط برنامه های کامپیوتری اجرا می شوند. توکن های بیت شیرز را می توان از طریق نرم افزارهای بیت شیرز استخراج کرد.

بیت شیرز از فناوری گرافن (Graphene) استفاده می کند  از همین رو، بلاک چین بیت شیرز برخلاف بلاک چین بیت کوین بزرگترین ظرفیت معامله و سریع ترین تایید زمان را دارد. بیت شیرز می تواند 3 هزار و 300 تراکنش در هر ثانیه و 16 هزار عملیات در هر ثانیه انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید