آموزش تغییر نام اپل واچ (ساعت هوشمند اپل)

دستگاه های هوشمندی مانند اپل واچ معمولا حین راه اندازی نام پیش فرضی برای خود انتخاب می کنند اگر تمایل دارید به تغییر نام اپل واچ خود بپردازید این مقاله را مطالعه بفرمایید.

با گذاشتن نام برای دستگاه های الکترونیکی خود باعث می شود خیلی راحتر دیوایس های دیگر را تشخیص دهید و خیلی سریع دستگاه مورد نظر را شناسایی کنید همچنین تشخیص منوهای آی کلود، تنظیمات و هنگام مرور شبکه محلی در هرجا آسان تر و سرعت کارتان بالا رود.

اگر از اپل واچ استفاد می کنید احتمالا هنگام راه اندازی اولیه به صورت پیش فرض خود دستگاه یک نام را برای شما برمی گزیند که معمولا از نام خودتان استفاده می کند. به عنوان مثال (Sara’s Apple Watch).

این ساعت هوشمند اپل قابلیت های زیادی دارد که یکی از آنها تغییر نام اپل واچ است. اکثر افراد دوست دارند نام مورد علاقه خود را برای دستگاهشان انتخاب کنند. اپل چنین قابلیتی را در خود قرار داده است و به راحتی می توانید نام دستگاه را تغییر دهید. در این مقاله قصد داریم شیوه تغییر نام اپل واچ از طریق آیفون 7پلاس را به شما آموزش دهیم.

مرحله اول: اپل واچ را در آیفون باز کنید.

مرحله دوم: تب My Watch که در پایین سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد را لمس کنید.

مرحله سوم: گزینه General را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: آیتم About که در بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

مرحله پنجم: بعد قسمت Name که در بالای صفحه قرار دارد را لمس کنید.

مرحله ششم: روی X ضربه بزنید تا نام فعلی حذف شود سپس نام جدید خود را تایپ و روی گزینه Done کلیک کنید. زمانی که تغییر نام را انجام دادید برای خروج از صفحه روی دکمه About که در بالا سمت چپ صفحه قرار دارد ضربه بزنید.

اکنون نام اپل واچ شما تغییر کرد و نام دلخواهتان جایگزین نام پیش فرض شده است.

دیدگاهتان را بنویسید