رفع مشکل تخلیه شارژ باتری گلکسی اس 8 در حالت هواپیما

کاربران سامسونگ گلکسی اس 8 اوریو از تخلیه ی سریع شارژ باتری هنگام استفاده از تنظیمات دستگاه در حالت هواپیما بسیار گلایه دارند. از آنجایی که به دنبال چاره قطعی و دائم برای رفع این مشکل هستیم، چنانچه مشکل دستگاه شما سطحی باشد، ما شما را به امتحان چند راهکار کاربردی راهنمایی می کنیم. با وجود اینکه برند سامسونگ گلکسی اس 8 اوریو در حال پیشرفت و هماهنگ سازی است، اما همچنان مشکلات دردسرساز گوشی هایی که از نوقا به اوریو ارتقا یافته اند به گوشمان می رسد. کاربران گلکسی اس 8 نیز باگ های مختلفی از جمله تخلیه ی غیرعادی شارژ باتری را گزارش می دهند. تخلیه ی غیرعادی شارژ باتری به ویژه پس از انتقال گوشی از یک سیستم پردازنده به سیستمی دیگر معمولا امری عادی است.

کاربران گلکسی S8 و گلکسی +S8 نیز از عمر ضعیف باتری گوشی خود به ویژه زمانی که گوشی را در حالت پرواز قرار می دهند، گلایه دارند. حالت هواپیما ارتباطاتی مانند وای فای و بلوتوث را قطع می کند و برای کمک به نگهداری عمرباتری طراحی شده است اما در این مورد ظاهرا به عکس عمل می کند.  به نظر می رسد برخی کاربران شاهد تخلیه ی غیرعادی شارژ باتری تلفن همرا خود، گاها حتی تا 20%  کاهش انرژی باتری بدون استفاده از گوشی بوده اند. گویا سامسونگ از این مشکل آگاه است، گزارش ها نشان می دهد که این مورد ممکن است ناشی از کدگذاری باشد اما معلوم نیست شرکت چه زمانی راه حلی برای رفع این مشکل ارائه خواهد داد.

 رفع مشکل تخلیه شارژ باتری گلکسی اس 8

ظاهرا برخی کاربران، روش بازگشت به تنظیمات کارخانه دستگاه خود را امتحان کرده اند و فایل های پنهان را پاک کرده اند، اما گویا همه ی این عملیات تاثیر چندانی بر مشکل تخلیه ی شارژ باتری در حالت هواپیما نداشته است. در هر صورت به نظر می رسد برخی کاربران گلکسی S8 که با این مشکل مواجه شده اند، موقتا موفق به حل این این مشکل شده اند، آن ها قبل از اینکه حالت هواپیما را روشن کنند، شبکه ی تلفن همراه را به حالت 2G/3G تغییر می دهند. این قابلیت در تنظیمات گلکسی S8 در تنظیمات> ارتباطات> شبکه های تلفن همراه قرار دارد.  (آموزش نحوه پیدا کردن مدل گوشی در سیستم عامل اندروید )

در حال حاضر بهتر است تا زمانی که سامسونگ قادر باشد راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کند، کاملا  استفاده از حالت هواپیما را کنار بگذارید. این احتمال وجود دارد که این شرکت در آینده بتواند راهکاری را در نرم افزار امنیت بعدی خود در گلکسی S8 و +S8  ارائه دهد، اما هیچ تضمینی هم  وجود ندارد. ممکن است یکی از نرم افزارهای گوشی شما باعث بروز این مشکل شده باشد. بهتر است با بررسی میزان مصرف باتری گوشی توسط برخی از برنامه ها این احتمال را نیز بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید