چگونه می توان روشنایی صفحه نمایش گوشی های اندروید را کم کرد؟

روشنایی صفحه نمایش گوشی های اندروید – که ما هر روز ساعات زیادی را صرف نگاه کردن به آن ها می کنیم، برایمان بسیار مضر هستند. این صفحه نمایش ها به دلیل نور غیر طبیعی که دارند، تاثیرات بسیار مضری بر روی چشم های ما می گذارند. اما خوشبختانه برای این مضرات، راه حلی نیز وجود دارد. در این مقاله ما به شما می گوییم که چگونه باید روشنایی صفحه نمایش گوشی تان را کم کنید.

فواید کاهش روشنایی صفحه نمایش گوشی

نور صفحه نمایش گوشی ها و تبلت ها، به الگوی خواب و چشمان مان آسیب می رسانند. به همین دلیل بهتر است همیشه روشنایی صفحه نمایش گوشی مان را روی حالت کم نور بگذاریم. برای اطمینان می توانید تنظیمات گوشی تان را روی حالت استاندارد بگذارید؛ اما با یک نرم افزار دیگر نیز می توانید این کار را انجام دهید. ( ویدئو های فیس بوک و اینستاگرام را به طور مستقیم در واتس اپ تماشا کنید )

روشنایی صفحه نمایش گوشی را از حالت استاندارد نیز کم تر کنید

ابتدا برنامه ی Lux Lite را دانلود کنید.

  • پس از نصب این برنامه، دستورالعمل آن را دنبال کرده تا data usage access برسید.
  • بر روی آیکون نرم افزار کلیک کنید.
  • روشنایی صفحه نمایش گوشی تان را از آن مقداری که قبلا بوده، بیشتر کنید.

مقیاس نقطه ی مرکزی روشنایی در این برنامه، صفر درصد است؛ که یعنی تقریبا به اندازه ی کم نورترین حالت استاندارد گوشی های هوشمند می باشد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا روشنایی گوشی تان را بیشتر کنید و یا روی حالت خودکار بگذارید تا در طول روز و یا در شرایط خاص، بطور خودکار با نور محیط سازگاری پیدا کند.

کم بودن روشنایی صفحه نمایش گوشی، علاوه بر این که به منظم شدن سیکل خواب ما کمک کرده، باتری گوشی را نیز کم تر مصرف می کند؛ بنابراین برای طول عمر باتری تان نیز بهتر است از روشنایی کم استفاده کنید.

آیا شما نیز روشنایی صفحه نمایش گوشی تان را روی حالت کم نور می گذارید؟ این کار به شما چه کمکی کرده است؟

تجربه های خود را در این زمینه با ما در ارتباط و برایمان کامنت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید