چگونه مکالمه ها و تماس های آیفون را ضبط کنیم؟

آیفون و گوشی های هوشمند قابلیت های بسیاری از جمله سفارش غذا، تشخیص ضربان قلب و موارد دیگر دارند بنابراین به نظر می رسد، ضبط ساده یک مکالمه و تماس تلفنی برای آن ها کار بسیار ساده ای است. اما متاسفانه داستان به همین سادگی نیست. علی رغم چیزی که به نظر می رسد، ضبط یک تماس تلفنی به سادگی فشردن یک دکمه روی گوشی نیست، برای انجام این کار، نیازمند نصب یک اپلیکیشن هستید. ده ها اپلیکیشن در اپ استور اپل و وب برای انجام این کار وجود دارند که ادعا می کنند چگونگی ضبط مکالمات روی آیفون را به شما آموزش می دهند، و در حالی که بسیاری از آن ها ارائه کیفیت واضح و شفاف را به صورت رایگان به شما قول می دهند، اما تعداد بسیار کمی از آن ها این کار را انجام می دهند.

برای کمک به شما در یافتن اپلیکیشن مناسب، در ادامه ما تعدادی از بهترین اپلیکیشن های ضبط مکالمات آیفون را آورده ایم. فقط در نظر داشته باشید که موارد قانونی را رعایت نمایید.

ضبط تماس ورودی با  GOOGLE VOICE

آیفون

Google Voice علاوه بر کمک به شما در فیلتر کردن تماس های ناخواسته، تماس های ورودی را هم ضبط می کند. تنها نقطه منفی آن این است که Google  اجازه ضبط تماس های خروجی را نمی دهد و تنها مجاز به ضبط تماس های ورودی هستید و شما باید شماره تلفن خود را روی گوگل وارد کنید تا به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. اگر شما بخواهید هر مکالمه ای را که می خواهید آغاز کنید را ضبط کنید، کار بسیار راحت تر می شود.

برای آغاز ضبط مکالمات ورودی با Google Voice، در ابتدا باید یک حساب کاربری داشته باشید. این کار بسیار ساده است فقط کافی است به voice.google.com  بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. پس از ساخت و آماده شدن حساب کاربری، گام بعدی، فعال کردن ضبط مکالمه است پس از این کار شما می توانید مکالمه خود را ضبط کنید و به صورت خودکار آن را با فرمت MP3  ذخیره نمایید.

گام اول : به صفحه اصلی  Google Voice  بروید.

گام دوم : روی آیکون سه نقطه ای در منو سمت چپ کلیک کنید و از منو حاصل، گزینه Settings  را انتخاب کنید.

گام سوم:  به قسمت Calls بروید و اطمینان حاصل کنید که Incoming call فعال است.

پس از انجام این کار، شما می توانید با فشردن شماره ۴ روی صفحه کلید آیفون در طول مکالمه، تماس ورودی خود را ضبط نمایید. انجام این کار منجر به اعلان یک هشدار به دو طرف می شود که تماس در حال ضبط شدن است. برای توقف ضبط، به سادگی مجددا شماره ۴ را فشار دهید و هر زمان که خواستید تماس را به پایان برسانید. پس از پایان ضبط،  گوگل به صورت خودکار مکالمه را در صندوق دریافت شما که تمام مکالماتتان در آن جا هستند، ذخیره می نماید و شما می تواید آن ها را گوش دهید و یا دانلود نمایید.

برای دانلود این اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید: Google Voice app

  1. Google Voice app را به سادگی مانند همیشه باز کنید.
  2. روی گزینه Menu در گوشه سمت چپ بالای اپلیکیشن ضربه بزنید.
  3. Recorded را انتخاب کنید.
  4. تماسی را که می خواهید به آن گوش دهید یا آن را دانلود کنید را انتخاب نموده و آن را باز کنید.
  5. روی آیکون play در گوشه سمت چپ ضربه بزنید.

ضبط یک مکالمه خروجی با آیفون

برای ضبط مکالمات ورودی و خروجی، به اپلیکیشنی غیر از Google Voice نیاز دارید. اپلیکیشن های رایگان زیادی به این منظور در دسترس نیستند اما تعدادی به این منظور وجود دارند. در ادامه چهار مورد از بهترین ها در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

REV CALL RECORDER (رایگان)

این اپلیکیشن رایگان قابلیت ضبط مکالمات ورودی و خروجی را روی آیفون دارد البته به شرطی که شما شماره ایالات متحده برای ثبت نام با آن را داشته باشید. هیچ هزینه یا مورد پرداختی ای برای آن وجود ندارد، هیچ محدودیتی برای زمان یا تعداد مکالمات برای ضبط کردن وجود ندارد و کیفیت آن هم مورد تایید است. استفاده از آن بسیار ساده است و پس از انجام ضبط می توانید آن را دانلود نمایید.

TAPEACALL PRO

در صورتی که بخواهید در این مورد هزینه نمایید، TapeACall Pro گزینه بسیار مناسبی است. با پرداخت ۳۰ دلار به صورت سالیانه، به نسخه نامحدود ضبط مکالمه دست می یابید. عملکرد این مورد از سایر موارد معرفی شده کمی متفاوت است. برای تماس های ورودی، شما ضبط کردن را با منتظر گذاشتن فردی که با او صحبت می کنید آغاز می کنید سپس اپلیکیشن را باز کرده و روی record ضربه می زنید. پس از انجام این کارها، تماس شما سرویس ضبط از راه دور ذخیره می شود. برای تماس های خروجی، اپلیکیشن را باز کنید، روی record ضربه بزنید  و سپس به فرد مورد نظر خود تماس بگیرید. برخلاف سایر سرویس ها، TapeACall Pro به فرد مقابل اعلام نمی کند که شما در حال ضبط مکالمه هستید . پس از انجام ضبط مکالمات،  می توانید به صورت مستقیم از طریق گوشی خود به فایل های ضبط شده دسترسی پیدا کنید.

CALL RECORDER PRO

دیدگاهتان را بنویسید