چگونه تماس های صوتی یا تصویری اسکایپ را ضبط کنیم؟

آیا نیاز به ضبط تماس اسکایپ دارید تا بعداً دوباره آن را تماشا کنید یا گوش دهید؟ ممکن است برای تماس های خانوادگی یا هر کار دیگری، به یک روش ساده برای ضبط مکالمات صوتی یا تصویری خود احتیاج داشته باشید.

فرض بر این است که شما آخرین نسخه اسکایپ یا حداقل آخرین نسخه مشتری کلاسیک دسکتاپ را نصب کرده باشید. اگر این کار را انجام نداده اید ، به وب سایت اسکایپ بروید و قبل از شروع کار آن را دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که ضبط مکالمات صوتی و تصویری بدون اینکه از طرف مقابل بخواهید مجوز بگیرید ، از نظر قانونی سوال برانگیز است و براساس محل زندگی شما متفاوت است. قوانین مربوط به منطقه خود را بررسی کنید یا قبل از ضبط تماس از طرف مقابل اجازه بگیرید.

قابلیت ضبط تعبیه شده در اسکایپ

اسکایپ عملکرد ضبط داخلی خود را دارد و در میان سایر برنامه ها بسیار کامل و عالی است. قابلیت ضبط مکالمه به صورت پیش فرض در این برنامه وجود دارد و استفاده از آن ساده ترین روش برای ضبط مکالمات است.
توجه داشته باشید که اسکایپ در نمایشگرهای هوشمند و بلندگوهای هوشمند مانند Amazon Echo / Alexa در دسترس است  و حتی می توانید زمان رایگان بیشتری برای استفاده از اسکایپ در این دستگاه ها داشته باشید. با این حال ، این دستگاه های هوشمند به شما امکان نمی دهند مکالمات اسکایپ خود را در این زمان ضبط کنید. اگر می خواهید صدا یا فیلم مکالمه را ضبط کنید ، لازم است که اسکایپ را در لپ تاپ داشته باشید.
در ادامه چگونگی استفاده از آن را شرح می دهیم:

مرحله ۱: با دوست یا همکار خود تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. برای این کار به سادگی می توانید شخصی را از لیست مخاطبین خود با گزینه های مناسب همگام سازی انتخاب کنید. این کار در صورت استفاده از اسکایپ شخصی یا Skype برای تجارت مفید است.
مرحله ۲: روی نماد “+” در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید و start recording را انتخاب کنید. یک نقطه قرمز و یک پیام در بالای پنجره ظاهر می شود و به شما یادآوری می کند که ضبط در حال انجام است. این کار هم چنین باعث ایجاد یک اعلان بنر می شود که همه افراد در این تماس مشاهده می کنند و به هر شخص حاضر در تماس  اطلاع می دهد که تماس در حال ضبط شدن است. تمام صفحه های اسکایپ / جریان های صوتی ، بدون توجه به تعداد افراد در تماس ضبط می شوند.
مرحله ۳: هنگامی که ضبط تماس را تمام کردید ، یا قطع شد ، یا دوباره نماد “+” را فشار دهید و Stop recording را انتخاب کنید. با این کار ضبط نهایی و پردازش می شود.
مرحله ۴: برای گوش دادن دوباره به ضبط ، با استفاده از نماد موجود در سمت راست پایین پنجره تماس ، به پنجره گپ خود بروید. تماس ضبط شده در آن جا خواهد بود. دکمه play را فشار دهید تا تماس ضبط شده را گوش دهید / تماشا کنید.
توجه داشته باشید که عملکرد ضبط برنامه در اسکایپ، تماس های ضبط شده مربوط به همه مخاطبین را در همان پرونده ثبت می کند. اگر می خواهید پوشه های ضبط جداگانه ای داشته باشید ، شاید بهتر باشد از یکی از گزینه های زیر استفاده کنید.

جایگزین های ویندوز

ضبط کننده اسکایپ اگرچه فقط بخش صوتی مکالمه را ضبط می کند ، اما MP3 Skype Recorder  کم وزن ترین و راحت ترین راه حل ضبط اسکایپ است که ما آن را توصیه می کنیم. این سرویس کاملاً رایگان است.

گزینه دیگر Evaer است که یک برنامه بسیار ساده است و کار را با دقت تمام انجام می دهد. با دوره آزمایشی رایگان ، می توانید مکالمات ویدیویی با طول حداکثر پنج دقیقه ضبط کنید. اگر می خواهید فیلم های طولانی تر از آن را ضبط کنید ، باید از نسخه پیشرفته با پرداخت ۲۰ دلار استفاده کنی

ضبط باید در پنجره Evaer ، تحت عنوان کاربر اسکایپ که با او چت کرده اید ، ظاهر شود. روی مکالمه راست کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه Open را انتخاب کنید تا فایل در پوشه مقصد آن مشاهده شود. از آنجا می توانید فایل را پخش کنید ، آن را تغییر نام دهید یا آن را آپلود کنید.

جایگزین های MacOS

 ECamm Call Recorder

اگر می خواهید مکالمات اسکایپ را در مک بدون استفاده از روش های داخلی Skype ضبط کنید ، ضبط تماس Skype ECamm اولین انتخاب بدیهی است. این برنامه رایگان نیست ، اما اگر می خواهید نرم افزار را قبل از پرداخت ۴۰ دلار حذف کنید ، یک دوره  آزمایشی هفت روزه وجود دارد.
مرحله ۱: به صفحه اصلی Skype Call Recorder بروید و نسخه آزمایشی را دانلود کنید. در صورت تمایل می توانید نسخه کامل آن را بعداً خریداری کنید.
مرحله ۲: جلسه آزمایشی در یک فایل ZIP قرار می گیرد که برای باز کردن (یا استفاده از یکی از این برنامه ها) فقط باید روی آن دوبار کلیک کنید. فایل نصب را در داخل آن خواهید یافت. کافی است آن را اجرا کنید وهم چنین می توانید Call Recorder را هم نصب کنید. اگر پسوردتان خواسته شده است، آن را وارد کنید.
مرحله ۳: اسکایپ را طبق روال معمول راه اندازی کنید. همه چیز به همین شکل به نظر می رسد ، فقط اینکه اکنون پنجره جدیدی وجود دارد که در کنار پنجره اصلی اسکایپ باز می شود. به سادگی بر روی دکمه قرمز در پنجره جدید کلیک کنید تا ضبط مکالمه خود را شروع کنید.
سطح صوتی را برای میکروفون و افراد دیگر در مکالمه مشاهده خواهید کرد ، که به شما این امکان را می دهد بدانید که ضبط واقعا کار می کند یا خیر. اگر می خواهید نحوه کار همه چیز را تنظیم کنید – به عنوان مثال وضوح تصویر ، قالب و نوع ضبط – یک صفحه اختیاری در تنظیمات Skype به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.
مرحله ۴: شما به طور خودکار ابزاری به نام ابزار فیلم فیلم ECamm را در کنار Call Recorder نصب کرده اید. برنامه را باز کنید. همچنین می توانید آن را از طریق ذره بین در پنجره ECamm هم باز کنید علاوه بر این می توانید فایل های ضبط خود را ویرایش کنید.
مرحله ۵: از آن جا می توانید صدا را برای هر دو طرف گفتگو تنظیم کنید ، تصمیم بگیرید که یک یا هر دو فیلم را نشان دهید یا به فرمت پرونده مورد نظر خود ذخیره کنید. حتی یک دکمه اشتراکی برای بارگذاری مستقیم در YouTube ، Vimeo یا انتقال به iMovie هم وجود دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، نسخه آزمایشی شامل یک علامت برجسته است.
به خاطر داشته باشید که اگر از رایانه ی کندتری استفاده می کنید ، ممکن است فیلم با نرخ فریم و وضوح بسیار پایین ضبط شود (حتی اگر تنظیمات را تنظیم کرده باشید).
اگر می خواهید یک گزینه کاملاً رایگان و طولانی مدت داشته باشید ،  Callnote Regular را دانلود کنید. این برنامه فقط با مکالمات صوتی کار می کند ، اما کاملاً رایگان و کاملاً قابل اعتماد است . به علاوه فایل های ضبط شده فضای کمتری را هم در مک شما اشغال می کنند.

شما از کدام روش برای ضبط تماس استفاده کرده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید