پیکسل بوک آینده گوگل می تواند 8 گیگابایت رم، نمایشگر 4K و دکمه دستیار گوگل داشته باشد

سال گذشته، گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL خود را راه اندازی کرد، اما در همین رویداد نیز آخرین و برترین کروم بوک گوگل، یعنی پیکسل بوک ظاهر و معرفی شد. در حالی که چندین ماه از از رویداد گوگل گذشته است، اما به نظر می رسد هنوز جزئیات جدید کشف می شوند که می توانند سرنخ هایی را برای جانشین ناشناخته پیکسل بوک که هنوز اعلام نشده است، به ما معرفی کنند.

با توجه که افرادی که در توسعه دهندگان XDA هستند، بسیاری از دستگاه های مختلف کروم بوک هستند که در حال حاضر کار می کنند، اما تیم XDA آنها را به سه نامزد نهائی محدود کرده است که می تواند پیکسل بوک بعدی باشد. کروم بوک با کدنام اطلس (Atlas)، یک پردازنده کبی لیک اینتل و 8 گیگابایت رم دارد و هیچ درگاه میکرو اس‌دی در آن نیست. این مدل همچنین دارای نمایشگر 4K، صفحه کلید با نور پس زمینه و همچنین یک دکمه فیزیکی برای دستیار گوگل می باشد.

طبیعتا، با ترکیب این موارد و ساخت تصاویر ذهنی از دانش پیشین در مورد نحوه تنظیم پیکسل بوک پیشین، می توان تصویر و مشخصات نسل آینده کروم بوک گوگل را حدس زد. نمایشگر 4K و مشخصات رم برای اجرای مناسب و استاندارد یک ماشین کروم بوک بسیار بالاست و نبود درگاه میکرو اس‌دی مشابه مدل پیکسل بوک سال گذشته است. با این حال آنچه که ممکن است معامله را تغییر دهد وجود دکمه فیزیکی برای دستیار گوگل است.

این بیت ها و اطلاعات دقیقا از مکان رسمی به دست نیامده است، بنابراین امکان تغییر همه چیز وجود دارد. خوشبختانه، زمان زیادی برای انتظار باقی نمانده است، چرا که گوگل ویژگی های سخت افزاری خود را معمولا در ماه های پاییز معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید