هاب کار : اولین کارواش آنلاین در محل

هاب کار اولین کارواش آنلاین در محل است. سرویس شستشوی اتومبیل به وسیله ی این اپلیکیشن به سادگی انجام می‌شود. امکاناتی از قبیل سرویس در محل مورد نظر شما،‌امکان پرداخت آنلاین یا اعتباری، عدم نیاز به پرداخت انعام به پرسنل، صرفه جویی در مصرف آب، حفاظت از محیط زیست و پشتیبانی ۲۴ ساعته بر مزایای این اپلیکیشن افزوده است.  در حال حاضر هاب کار فقط در شهر تهران فعال است. این اپلیکیشن در دو نسخه ی اندروید و ios در دسترس است و کاربران می توانند آن را از وبسایت، کافه بازار و سیب اپ دانلود نمایند.

رابط کاربری

رابط کاربری هاب کار بسیار زیبا و جذاب است. پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن، هنگام ورود به آن باید عملیات ثبت نام را انجام دهید. برای این کار کافی است شماره ی موبایل خود را وارد کنید و پس از دریافت کد فعالسازی و وارد نمودن آن، با ثبت رمز عبور در این اپلیکیشن ثبت نام نمایید. با ورود به هاب کار در ابتدا یک نقشه و یک منو در سمت راست بالای صفحه را مشاهده می کنید.

هاب کار

مرحله اول: انتخاب محل شستشوی اتومبیل

در نخستین مرحله باید با استفاده از نقشه ویا جستجوی آدرس مکان مورد نظر برای شستشوی اتومبیل را انتخاب نمایید. در صورتی که قبلا آدرس های پرتکرار و مورد استفاده ی خود را در قسمت لیست آدرس های ثبت شده شما درج نموده اید، می توانید آدرس خود را ازین قسمت انتخاب نمایید.

مرحله دوم : انتخاب زمان شستشو

در این مرحله باید تاریخ و ساعت مورد نظر خود برای شستشوی اتومبیل را انتخاب نمایید. اگر تاریخ و زمان مورد نظر شما رزرو شده باشد اپلیکیشن به شما اخطار می دهد و باید آن زمان را تغییر دهید. تعرفه ی سرویس انتخابی در روزهای تعطیل، ۵۰۰۰ تومان بیشتر است. همچنین اگر در روزهای بارانی درخواست سرویس داشته باشید، از ۵۰۰ تومان تخفیف برخوردار خواهید شد.

زمان خدمات

پرسنل هاب کار در مدت زمان ۳۰ الی ۴۵ دقیقه پس از ثبت در خواست شما در محل مورد نظر حضور می یابند و طی مدت ۴۵ الی ۹۰ دقیقه شستشو خودرو انجام می گردد، برای مثال اگر شما درخواست شستشو پایه خودرو ساعت ۹ صبح ثبت کرده باشید پرسنل هاب کار حداکثر تا ساعت ۹:۴۵ دقیقه در محل حضور می یابند و شستشو خودرو شما حداکثر تا ساعت ۱۱:۱۵ به اتمام می رسد

مرحله سوم: انتخاب مدل اتومبیل

در این قسمت باید مدل اتومبیل خود که شامل نام برند و مدل اتومبیل است را جهت انجام سرویس مورد نظر انتخاب نمایید.

مرحله چهارم : انتخاب سرویس مورد نظر

در این مرحله باید سرویس مورد نظر خود برای اتومبیل را انتخاب نمایید. برخی از سرویس های موجود در هاب کار در ادامه شرح داده شده اند.

سرویس استاندارد: روشویی بدنه، نظافت داخل و صندوق عقب، تمیز کننده داشبورد و رودری‌ها، واکس رینگ و لاستیک و…

سرویس لوکس: سرویس استاندارد + موتورشویی بدون آب، رینگ شویی با مواد، واکس بدنه

سرویس ویژه: لوکس + واکس و محافظ صندلی که مخصوص صندلی‌های چرم است

سرویس کارشناسی: خش گیری، پوشش نانو سرامیک بدنه، آبگریز نمودن شیشه، پولیش حرفه‌ای بدنه و صفرشویی

سرویس پوشش نانو سرامیک بدنه : ایجاد پوشش واکس محافظ نانو به منظور محافظت بلند مدت (حدود یک سال) از رنگ‌ بدنه در مقابل اشعات مضر نورخورشید، گرد و خاک و تمام آلودگی ها و مخرب های محیطی. این پوشش به صورت لایه ای بسیار شفاف و غیر قابل لمس بر روی بدنه خودرو ایجاد شده و علاوه بر ایجاد خاصیت آبگریزی مانع از ایجاد خراشیدگی سطحی می‌شود.

هزینه ی مربوط به هر سرویس آورده شده است و شما پس از انتخاب و تأیید نوع سرویس می توانید نسبت به پرداخت هزینه ی آن اقدام نمایید.

در گوشه ی بالای سمت راست صفحه ی اصلی در این اپلیکیشن یک منو قرار دارد که گزینه هایی از جمله: ثبت سفارش جدید، سفارش های قبلی شما، لیست آدرس های ثبت شده، ویرایش اطلاعات کاربری، شارژ حساب، پرداخت های قبلی انجام شده، پشتیبانی و پیام های هاب کار،توضیحاتی درباره ی اپلیکیشن و اعتبار رایگان قرار دارند.

در قسمت پایین منو گزینه هایی برای اشتراک گذاری لینک اپلیکیشن قرار دارند.

مزایای هاب کار

  • رابط کاربری ساده، کم حجم و کاربرپسند
  • امکان ثبت سفارش آنلاین خدمات کارواش
  • صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها
  • امکان انتخاب آدرس مورد نظر از طریق نقشه و کادر جستجو
  • ‌امکان ثبت آدرس‌های مورد نظر جهت سهولت در ثبت سفارش‌ها
  • ‌ارائه اطلاعات کامل پیرامون هر سرویس و هزینه‌های مربوط به آن‌ها
  • امکان پرداخت سرویس از طریق کارت بانکی و یا اعتبار حساب کاربری
  • امکان حضور پرسنل در محل و عدم نیاز به رفتن به کارواش
  • کاهش هزینه های غیر مستقیم
  • عدم پرداخت انعام به پرسنل
  • افزایش کیفیت شستشو
  • صرفه جویی در مصرف آب و حفاظت از محیط زیست
  • استفاده از مواد شوینده درجه یک و دستمال های نانو و آنتی باکتریال

کمپین آب نیست

هاب کار

با توجه به کمبود آب و خشکسالی در کشور، هاب کار کمپینی اجرا کرده است که با قیمت‌های بسیار مناسب تمامی مشتریان می‌توانند از خدمات کارواش هاب کار استفاده کنند.(در کارواش برای شستن یک اتومبیل مقدار بسیار زیادی آب مصرف می‌شود.)

آیا تاکنون از این سرویس شستشوی اتومبیل استفاده کرده اید؟ به نظر شما چه مواردی می تواند به بهبود آن کمک کند؟

دیدگاهتان را بنویسید