نحوه پنهان کردن چت ها در تلگرام در Android یا iOS

برنامه های پیام رسانی فوری مانند تلگرام برای همه ما تبدیل به یک ابزار مفید شده اند . به سختی می توانیم سبک زندگی خود را بدون هیچ گونه کاربردی از آن ها  تصور کنیم. WhatsApp و Telegram در مورد چنین سیستم عامل های پیام فوری از جمله موارد پیشرو در بازار هستند. در این مطلب با ما با توضیح چگونگی پنهان کردن چت در تلگرام همراه باشید.

طی هفته های اخیر یک افزایش در پایگاه کاربری برنامه پیام رسان تلگرام و سیگنال مشاهده شده است. Telegram یکی از پر کاربردترین برنامه های پیام رسان است که می تواند در هر دو سیستم عامل Android و iOS دانلود شود. از آنجا که صحبت از حریم خصوصی است ، یکی از کاربردی ترین ویژگی هایی که تلگرام ارائه می دهد ، گزینه امکان پنهان کردن چت ها در تلگرام بدون حذف آنها است. پنهان کردن چت ها در تلگرام کار چندان دشواری نیست. یک ویژگی اختصاصی وجود دارد که به شما امکان می دهد مکالمه را با هر مخاطبی از صفحه اصلی مخفی کنید. لازم به ذکر است که WhatsApp هنوز ویژگی پنهان کردن مکالمات را اعلام نکرده است. تنها راهی که می توانید در آن کار کنید حذف چت است. اگر از تلگرام استفاده می کنید و از نحوه پنهان کردن چت ها اطلاع ندارید ، آنچه در اینجا باید انجام دهید همان چیزی است که باید انجام دهید:

نحوه پنهان کردن چت ها در تلگرام

مرحله 1: قبل از اینکه تمام مراحل را ادامه دهید ، حتماً یک حساب کاربری ثبت شده در تلگرام داشته باشید. برنامه را باز کنید و سپس به صفحه اصلی بروید.

مرحله 2: روی هر مخاطبی که می خواهید چت / مکالمه را بایگانی کنید ، صفحه را به سمت چپ بکشید.

مرحله 3: پس از بایگانی شدن مخاطب ، از پنجره اصلی مکالمه پنهان می شود.

مرحله 4: می توانید پوشه “Archive” را در بالای لیست مخاطبین قرار دهید. با کشیدن انگشت به سمت چپ روی برگه می توانید این مورد را پنهان کنید.

مرحله 5: برای بازگرداندن پوشه “Archive” ، صفحه مکالمه اصلی را refresh کنید.