نحوه انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون ۱۲

iCareFone انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون ۱۲ را آسان تر از همیشه می کند.با توجه به تغییر از Android به iPhone ، در مورد پیام های خود نگران هستید؟ این روزها استفاده از سرویس پیام رسانی رمزگذاری شده مانند WhatsApp ایمن تر است. اما انتقال به تلفن جدید منجر به از بین رفتن پیام های رمزگذاری شده شما می شود.

خوشبختانه راه حلی وجود دارد. در اینجا نحوه انتقال WhatsApp از Android به iPhone با iCareFone و سالم نگه داشتن سابقه پیام شما ارائه شده است.

آیا امکان انتقال WhatsApp از Android به iPhone وجود دارد؟
تعویض تلفن جدید یک درد است. هرگونه اقدامات احتیاطی را که از قبل با پشتیبان گیری و همگام سازی ابری انجام می دهید ، موردی نیز وجود دارد که از بین می رود. اغلب ، این تاریخچه پیام از سرویس های رمزگذاری شده مانند WhatsApp است.

با تشکر از Tenorshare iCareFone برای انتقال WhatsApp ، نیازی نیست که از خرید آن آیفون جدید جلوگیری کنید. این ابزار انتقال داده های WhatsApp شما را از Android به iPhone و از iPhone به Android انتقال می دهد و به شما کمک می کند روند احتمالی استرس زای انتقال داده ها و برنامه ها از یک تلفن به تلفن دیگر کاملاً ساده باشد.

انتقال آسان WhatsApp از Android به iPhone با Tenorshare iCareFone برای انتقال WhatsApp

بنابراین ، شما می دانید که Tenorshare iCareFone برای انتقال WhatsApp با تلفن شما کار خواهد کرد. شما آماده استفاده از آن برای انتقال داده های WhatsApp از Android به iPhone هستید. اما انتقال داده های شما شامل چه مواردی می شود؟در این مطلب نحوه انتقال واتس اپ از اندروید به آیفون آورده شده است.

  • برنامه را دانلود و نصب کنید.
  • از اطلاعات WhatsApp خود پشتیبان تهیه کنید.
  • حساب WhatsApp دستگاه منبع را تأیید کنید.
  • برای iPhone خود داده ایجاد کنید.

کپی کردن چت های WhatsApp از Android به iPhone با iCareFone برای انتقال WhatsApp بدون دردسر است.

بیشتر بدانید: iCareFone برای انتقال WhatsApp می تواند بیش از آنچه فکر می کنید انجام دهد

iCareFone برای WhatsApp Transfer که از قبل یک ابزار کامل است ، توابع بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد داده ها را بین دستگاه ها ، پشتیبان گیری ، بازیابی ، صادرات و موارد دیگر انتقال دهید. iCareFone برای انتقال WhatsApp علاوه بر انتقال تاریخچه چت WhatsApp از Android به iPhone ، همچنین:

  • انتقال پیام های حساب تجاری WhatsApp را مجاز می کند
  • برای تجارت WhatsApp و WhatsApp با 1 کلیک پشتیبان گیری و بازیابی را تسهیل می کند
  • پیام های WhatsApp را در قالب HTML صادر می کند
  • پشتیبان گیری و بازیابی پشتیبانی از برنامه های اضافی ، از جمله Line ، Kik ، Viber ، WeChat

این مجموعه ویژگی های گوناگون از گزینه های اضافی ، باعث می شود iCareFone برای WhatsApp Transfer بهترین گزینه چه در حال مهاجرت یا صادرات حساب WhatsApp یا پشتیبان گیری از سایر برنامه های چت خود باشید.

انتقال واتس اپ از آیفون به اندروید

در این مرحله ، ممکن است از خود بپرسید که آیا انتقال داده ها در جهت دیگر امکان پذیر است ، پاسخ مثبت است ، در اینجا نحوه انتقال WhatsApp از iPhone به Android وجود دارد.

متأسفانه ، حساب های Google از انتقال داده های WhatsApp از iPhone به Android پشتیبانی نمی کنند. در این سناریو ، می توانید تاریخچه گفتگوی خود را در قالب HTML صادر کنید تا قبل از تغییر سیستم عامل های تلفن همراه ، آن را به عنوان یک بایگانی نگه دارید.

از WhatsApp Business استفاده می کنید؟

بسیاری از حساب های WhatsApp متعلق به مشاغل و سازمان ها هستند. این حساب های تخصصی اغلب بسته به اینکه چه شخصی حساب را اجرا می کند ، بین تلفن ها جابجا می شود. iCareFone برای انتقال WhatsApp از حساب های تجاری نیز پشتیبانی می کند.

ارسال چت WhatsApp به ایمیل

ویژگی دیگر iCareFone برای انتقال WhatsApp ، ابزار ارسال ایمیل است. این گزینه در صورت نیاز به ارسال گزارش چت برای اجرای قانون مفید است. یا ممکن است شما از یک حساب تجاری WhatsApp استفاده می کنید و برای به اشتراک گذاشتن جزئیات چت با یکی از همکاران خود نیاز به صادرات چت WhatsApp دارید. این گزینه ارسال ایمیل برای آن مناسب است و موارد دیگر.

پیام های WhatsApp را به جدیدترین سیستم عامل iOS انتقال دهید

شاید مهم ترین ویژگی این نرم افزار پشتیبانی از آخرین نسخه های نرم افزار باشد. نرم افزار دسک تاپ برای ویندوز 10 و macOS 11 Big Sur در دسترس است. پشتیبانی موبایل شامل اندروید 10 و iOS 14 است که جدیدترین گوشی ها را پوشش می دهد. به طور خلاصه ، با iCareFone برای WhatsApp Transfer شما ابزاری دارید که پیام های WhatsApp را به آیفون 12 منتقل می کند.

iCareFone را برای انتقال WhatsApp به پیام های WhatsApp و WhatsApp Business  خریداری کنید

Tenorshare iCareFone for WhatsApp Transfer یک برنامه دسک تاپ قابل بارگیری برای ویندوز 10 (8.1 / 8/7 / Vista / XP همچنین پشتیبانی شده) و macOS 11 Big Sur (10.15 Catalina تا تمام سیستم عامل Mac OS X 10.8 پشتیبانی می شود) برای ماشین های با 1 گیگاهرتز است. CPU (32 بیتی یا 64 بیتی) ، 256 مگابایت RAM یا بیشتر (1 گیگابایت توصیه می شود) و 200 مگابایت فضای دیسک آزاد.

تقریباً هر مدل از آیفون با Tenorshare iCareFone برای WhatsApp Transfer ، از جمله دستگاه های قبل از آیفون 6 و همچنین مدل های SE ، XR ، XS و Pro کار خواهد کرد. تبلت های iPad ، iPad mini ، iPad Pro و iPad Air (4th Gen) نیز می توانند با استفاده از این نرم افزار به عنوان دستگاه های هدف برای انتقال WhatsApp شما استفاده شوند.

به همین ترتیب ، تقریباً همه دستگاه های اندروید با Tenorshare iCareFone برای انتقال WhatsApp سازگار هستند. اگر سیستم عامل بتواند WhatsApp را اجرا کند ، می توانید اطمینان داشته باشید که داده های شما قابل انتقال هستند، شما به iOS / iPadOS 14 و Android 10 نیاز دارید.

تمام نسخه های iCareFone برای انتقال WhatsApp دارای:

  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول
  • تحویل فوری از طریق ایمیل
  • لغو تمدید خودکار مجوزهای مکرر در هر زمان
  • پشتیبانی از پنج دستگاه تلفن همراه و یک رایانه شخصی / مک
  • آماده خرید iCareFone برای انتقال WhatsApp هستید؟ یک مجموعه انعطاف پذیر از برنامه های قیمت گذاری برای ویندوز و macOS موجود است ، مناسب برای همه نیازها و بودجه.

iCareFone برای انتقال واتس اپ برای ویندوز

مجوز تکراری استاندارد یک ماهه iCareFone برای انتقال WhatsApp فقط 19.95 دلار است. با این حال ، با خرید پروانه 12 ماهه می توانید پس انداز کنید این پس انداز کل 39.95 دلار است.

اگر در ضمن iCareFone را برای انتقال WhatsApp بسیار دوست دارید ، چرا مجوز مادام العمر را انتخاب نمی کنید؟ با 49.95 دلار این ارزش عالی برای پول است.

iCareFone برای انتقال WhatsApp برای Mac

کاربران مک می توانند برای مجوز ماهانه iCareFone را برای انتقال واتس اپ با 24.95 دلار یا با مجوز سالانه با 59.95 دلار پس انداز کنند. با این وجود برای پس انداز بیشتر ، یک گزینه مجوز مادام العمر با 69.95 دلار وجود دارد.

علاوه بر قیمت گذاری استاندارد مجوز برای Mac و Windows ، iCareFone برای WhatsApp Transfer همچنین می تواند قیمت های ویژه سفارشی را برای سناریوهای مربوط به بیش از پنج تلفن همراه و یک رایانه ارائه دهد.

برای انتقال WhatsApp بین تلفن ها از iCareFone استفاده کنید

همانطور که می بینید ، این ابزار قادر است چیزی فراتر از انتقال WhatsApp نیز داشته باشد. با استفاده از ابزار پشتیبان گیری و بازیابی تلفن ، می توانید از iCareFone برای انتقال WhatsApp برای چندین منظور استفاده کنید. از ابزارهای گپ دیگر استفاده می کنید؟ برای پشتیبان گیری و بازیابی تاریخچه پیام رسانی از Kik ، Line ، Viber و WeChat می توانید از iCareFone برای WhatsApp Transfer استفاده کنید. همچنین عملکرد صادرات وجود دارد که به شما امکان می دهد تاریخچه چت را در قالب HTML ذخیره کنید.

و ابعاد اضافه شده از پیام های WhatsApp Business پشتیبانی می کند ، اطمینان حاصل کنید که iCareFone برای انتقال WhatsApp همچنان مورد نیاز شما باقی می ماند. به یاد داشته باشید: انتقال چت های WhatsApp بین دو گوشی اندرویدی یا دو آیفون رایگان است. اما اگر شما نیاز به انتقال تاریخچه چت WhatsApp از Android به iPhone دارید ، برای انتقال WhatsApp به iCareFone نیاز دارید.