معرفی ۹ اپلیکیشن ویرایش عکس آیفون

گوشی های آیفون، عکس های با کیفیت و زیبایی می گیرند، اما اپلیکیشن های خوبی وجود دارند که می توانند به بهبود عکس ها کمک کنند. بیشتر عکاسان ویرایش عکس پس از ثبت آن ها را جزو جریان کاری خود قرار می دهند، اما انجام این کارها به وسیله گوشی هوشمند می تواند بسیار وقت گیر باشد. آیفون از این نظر بسیار غنی است و اکثر برنامه های آن رایگان هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند اپلیکیشن رایگان ویرایش تصویر در آیفون بپردازیم.

۱.Photos

آیفون شما از قبل با یک ویرایشگر تصویر چشمگیر که درست در برنامه Photos ساخته شده است، ارائه می دهد. برنامه را اجرا کرده، یک عکس پیدا کنید و روی edit در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا به ویرایشگر دسترسی پیدا کنید.

در اینجا می توانید تصویر خود را برش داده و بچرخانید، فیلترها را بکار بگیرید و طیف گسترده ای از پارامترها را تنظیم کنید. نکات برجسته و سایه ها را نجات دهید، نوردهی و کنتراست را تنظیم کنید، یا به عکس سیاه و سفید تبدیل کنید.

با این حال، عکس محدودیت های خود را دارد. این برنامه در حالی که می تواند فایل های RAW را مدیریت کند، فقط JPEG ها را برای سایر برنامه ها ارائه می دهد. این بدان معناست که شما نمی توانید در عکس ویرایش کنید و RAW را به سایر برنامه ها صادر کنید بدون اینکه ابتدای کار آن ها را کپی کنید.

۲.Google Snapseed

Google Snapseed یک نیروگاه ویرایش عکس در iOS و Android است. این برنامه از ویرایش RAW پشتیبانی می کند و همین موضوع باعث می شود کاندیدای بهترین ویرایشگر تصویر رایگان در آن سیستم عامل ها شود.

علاوه بر چندین فیلتر که Snapseed از آن به عنوان Looks یاد می کند، یک مجموعه ویرایشگر برای انتخاب وجود دارد. این موارد از اصول اولیه تا شیفت چشم انداز ، رنگ آمیزی انتخابی ، HDR فوری و فیلترها و گزینه های گسترده تک رنگ است.

برنامه کنترل خوبی دارد. برای تنظیم قدرت پارامتر کافیست از چپ و راست بکشید یا برای تغییر پارامتر به بالا و پایین بکشید.

اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس همه جانبه با ابزارهای مختلف هستید، Afterlight یک گزینه مناسب است.

شما با استفاده از این برنامه می توانید ویرایش را با ابزارهای پیشرفته مانند منحنی ها، دانه ها، پوشش/ گرادیانت و موارد دیگر شروع کنید. سپس می توانید ویرایش های منحصر به فردی را با فیلترها، بافت ها و روکش ها، قاب ها و مرزها و فونت ها اضافه کنید. این برنامه همچنین از تصاویر RAW نیز پشتیبانی می کند.

با share، می توانید از کل کتابخانه 130 فیلتر بی نظیر ، 20 پوشش فیلم غبار آلود و تنظیمات ابزار لمسی برای ویرایش یک عکس با حرکات ساده روی صفحه استفاده کنید.

دانلود : Afterlight

۴. Darkroom

این برنامه ابزارهای عالی برای ویرایش انواع تصاویر، از جمله عکس های live، تصاویر حالت پرتره و عکس های RAW ارائه می دهد. حتی می توانید از ابتدا فیلتر سفارشی ایجاد کنید یا از یکی از گزینه های داخلی استفاده کنید.

با استفاده از ویژگی پردازش دسته ای، به راحتی می توانید ویرایش ها و فیلترها را بر روی تعدادی عکس به طور همزمان اعمال کنید.

برای دسترسی به ابزار رنگی، ابزار منحنی ها، فیلترهای اضافی، امکان محافظت از تصاویر با علامت چاپ سفید و نماد سفارشی، باید یک اشتراک خریداری کنید.

دانلود: Darkroom

هم چنین بخوانید: معرفی بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید

۵. Enlight Photofox

Enlight Photofox علاوه بر ویرایش تثاویر امکانات دیگری هم مارائه می دهد. با استفاده از انتخاب های بخش QuickArt یا Readymades می توانید هر عکس را تنها در چند شیر آب به یک اثر هنری تبدیل کنید.

برای ویژگی های ویرایش پیشرفته تر، این برنامه آموزش هایی را ارائه می دهد که مفاهیم دیگری مانند جلوه های هنری را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی به همه سبک های هنری، فریم، ابزار و موارد دیگر، باید مشترک این برنامه شوید. مشترکین همچنین قادر به ایجاد لایه های نامحدود در عکس های خود هستند.

دانلود: Enlight Photofox

۶. Prisma

۸. VSCO

شما احتمالا رابط کاربری انتزاعی و مینیمالیستی VSCO را دوست دارید یا از آن متنفر هستید. این برنامه با برچسب های بهتر در ابزارهای ویرایش خود و رویکردی ساده تر به ویرایش تصویر با گذشت زمان بهبود یافته است.

همچنین این برنامه تنها برنامه موجود در این لیست است که می تواند تصاویر RAW را ثبت کند. روی دوربین ضربه بزنید و سپس فرمت تصویر را به RAW تغییر دهید تا هر بار فشار دکمه دیافراگم، داده های بصری بیشتری بگیرید.

این برنامه سطح پیچیدگی زیادی را در ویرایش RAW به همراه دارد، علاوه بر این با تعدادی از فیلترها همراه است و بیشتر با اشتراک VSCO X در دسترس است.

دانلود: VSCO

۹. Polarr Photo Editor

دیدگاهتان را بنویسید