معرفی و بررسی اپلیکیشن آچاره : درخواست خدمات و چاره ی حل مشکلات

امروزه همه ی خدمات در حال حرکت گسترش و توسعه به صورت آنلاین هستند. آچاره، اپلیکیشنی است که درخواست خدمات مختلف را به صورت آنلاین فراهم می‌کند. با سفارش دادن خدمات می توانید از انجام خدمت مورد نظر خود توسط افراد با تجربه و با قیمت مناسب بهره ببرید. آچاره به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته در شهرهای تهران، تبریز، کرج، مشهد، اصفهان، قزوین، ساری، قم، اراک، کرمانشاه و کیش آماده ی ارائه ی خدمات است. خدمات ارائه شده توسط آچاره شامل: نظافت منزل، تعمیرات،‌ شستشو، تندرستی، مراسم، خدمات رایانه، موبایل و تبلت و… است. این اپلیکیشن در نسخه های اندروید و ios  در دسترس است و برای دانلود آن می توانید از طریق وبسایت آن،‌ کافه بازار و یا اپ استور اقدام نمایید.

رابط کاربری آچاره

با نصب آچاره و ورود به آن، ابتدا باید شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید و برای خود با وارد نمودن یک شماره تلفن که کد تأئید به آن ارسال شود و پس از آن با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، یک حساب کاربری ایجاد کنید. با ایجاد حساب کاربری، اعتباری به مبلغ ۲۰۰۰ تومان به شما تخصیص می یابد که می توانید در صورت نیاز و تمایل آن را افزایش دهید.

رابط کاربری آچاره شامل سه سربرگ و یک صفحه ی اصلی است. سربرگ ها به صورت زیر می باشند:

حساب کاربری

در این قسمت اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما از جمله نام و نام خانوادگی، اعتبار و پرداخت، متخصصین منتخب، اعتبار هدیه، مرکز پشتیبانی و قوانین و شرایط استفاده قرار دارند.

سفارشات من

در این بخش سفارشات ثبت شده ی شما قرار دارند و می توانید تاریخچه ی سفارشات خود را مشاهده کنید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارشات می توانید از این قسمت اقدام نمایید. به این صورت که با انتخاب سرویس مورد نظر خود فرایند ثبت سفارش آغاز می‌شود. سرویس هایی که توسط آچاره ارائه می شوند عبارتند از: نظافت و پذیرایی، تعمیرات منزل، رنگ آمیزی و دکوراسیون، کارواش، زیبایی بانوان، پیرایش آقایان، آموزش، جابه جایی، خودرو، خدمات رایانه ای، تعمیرات موبایل، مراقبت و نگهداری، مراسم، شستشو، باغبانی و سمپاشی، تندرستی، آزمایشگاه، مشاوره روانشناسی، مساوره ی حقوقی، مراقبت از حیوانات خانگی و کسب و کار هستند. هم چنین می توانید سرویس مورد نیاز خود را از قسمت جستجو  پیدا کنید. سرویس های جدید آچاره از همین بخش اطلاع رسانی می شوند.

روند درخواست نیروی خدماتی آچاره به این صورت است:

انتخاب خدمات 

ابتدا با انتخاب کردن خدمات مورد نیاز خود، در مرحله ی بعد باید اطلاعات تکمیلی خود را ثبت کنید.

تعیین زمان انجام کار 

در این بخش باید تاریخ و ساعت دقیق انجام کار را مشخص نمایید تا نیروهای خدماتی در همان موقع به محل اعزام شوند.

ثبت آدرس و اطلاعات تماس 

این قسمت مربوط به ثبت آدرس دقیق و اطلاعات تماس برای هماهنگی می باشد.

توضیحات 

اگر لازم است که توضیحات خاصی را درباره ی خدمات مورد نظر خود وارد کنید می توانید در این قسمت آن ها را ثبت کنید.

خلاصه سفارش  

پس از ثبت همه اطلاعات، خلاصه ای از سفارش به همراه هزینه نمایش داده می‌شود. البته ممکن است برخی هزینه ها نیز در محل و بعد از انجام کار محاسبه شوند.

ثبت نهایی و دریافت کد پیگیری 

 با تایید خلاصه سفارش، درخواست شما ثبت شده و یک کد پیگیری دریافت می کنید. با ثبت هر سفارش، جزئیات آن با پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

نقاط قوت آچاره

  • ارائه خدمات متنوع
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • استفاده راحت برای همه اقشار جامعه
  •  رابط کاربری ساده و زیبا
  • امکانات جانبی مفید
  • تیم پشتیبانی قوی
  • ارائه ی درخواست ها در زمان مقرر
  •  تعداد نیروهای زیاد خدماتی در دسترس

آیا تابه حال از اپلیکیشن آچاره استفاده کرده اید؟ تا چه اندازه در درخواست خدمات و تسریع فرایند حل مشکلاتتان کمک کننده بوده است؟

دیدگاهتان را بنویسید