مدل اولترا پریمیوم گلکسی ۱۰ سامسونگ در مجموع ۵ دوربین خواهد داشت

برای سامسونگ که خود را پیشگام فناوری های موبایل می داند و تفکر پیش رونده دارد و ریسک پذیر است، نسبتا دیر بود که دوربین های دوگانه ی rear-facing و front-facing را در گوشی های هوشمند سری گلکسی خود به کار بگیرد.

اما با این حال، سامسونگ برنامه ای برای به چالش کشیدن شایعات نوکیا ندارد و یک گوشی پرچمدار با عنوان گلکسی اس ۱۰ اولترا پریمیوم با پنج دوربین که در پشت آن نصب شده اند را عرضه کرده است.
گزارش تازه ای که از کره منتشر شده است، حاکی از این است که سه مدل قبلی S10 ، نسخه ی استانداردی را با سه دوربین(دو دوربین عقب و یک دوربین جلو)، مدل پریمیوم با چهار دوربین (سه دوربین عقب و یک دوربین جلو) پیش بینی می کردند و مدل اولترا پریمیوم پیش بینی می شد که سیستم عکاسی سه گانه در عقب و یک دوربین دوگانه ی سلفی در جلو داشته باشد.
این سیستم تصویر برداری تعداد زیادی سنسور عکاسی دارد و ممکن است سامسونگ مجبور شود برای تهیه ی ماژول های آن از منابع خارجی کمک بگیرد.در سال های اخیر،  بزرگترین فروشنده ی گوشی های هوشمندبه صورت انحصاری بر Samsung Electro-Mechanics متکی بوده است اما حال احتمالا یک واسط متسط به چرخه ی معاملات وارد خواهد شد.
متاسفانه، تا زمانی که تامین قطعات دوربین یک دغدغه ی اساسی است، چیز جدیدی برای گزارش دادن وجود ندارد. فقط به این دلیل که گوشی مدل اولترا پریمیوم گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با تعداد بیشتری دوربین عرضه می‌شود به این معنا نیست که دوربین های آن بهترین دوربین های دنیا خواهند بود. اما اپل و هواوی باید درباره ی برخی موضوعات نگران باشند.

به نظر شما آیا دوربین های گوشی جدید سامسونگ با توجه به افزایش تعداد آیا قادر به رقابت با گوشی های دیگر مانند آیقون یا هواوی خواهند بود؟

دیدگاهتان را بنویسید