مایکروسافت بزودی اپلیکیشن های پخش فیلم و تلویزیون را برای اندروید و IOS عرضه خواهد کرد

احتمالا مایکروسافت بزودی اپلیکیشن جدیدی برای پخش فیلم و تلویزیون روی پلتفورم های اندروید و IOS عرضه می‌کند. این اپلیکیشن روی یکی از سرویس های ارائه دهنده آن قرار می گیرد. طبق خبرگزاری Windows Central، مایکروسافت پس از منصرف شدن از ساخت گوشی های ویندوز 10، سعی در گسترش قابلیت های ویندوز 10 به پلتفورم های دیگر مانند اندروید و IOS دارد. این گزارش درست پس از عرضه مرورگر Microsoft Edge برای اندروید و IOS، منتشر شد.  تا حالا شرکت مایکروسافت، لانچر مایکروسافت و برنامه های آفیس را برای اندروید و IOS منتشر کرده است.

این گزارش نشان می دهد که مایکرویسافت می خواهد تا کاربران بیشتری از محتوای مایکروسافت استور (Microsoft Store) خریداری کنند. این زمانی اتفاق می افتد که کاربران قابلیت دسترسی به محتوای خریداری شده از مایکروسافت استور را داشته باشند. این گزارش اضافه می‌کند که بسیاری از کاربران به دلیل نبود ابزار پشتیبان محتوای مایکروسافت استور، آن را نادیده می گیرند. همچنین برای کسانی که از مایکروسافت استور خریداری می کنند ایجاد مشکل می‌کند.

شرکت مایکروسافت همیشه سعی داشته تا با اضافه کردن قابلیت های مختلف بر روی لانچر مایکروساف، به کاربران این اجازه را بدهد تا بدون بروز هیچ مشکلی بتوانند محتوای مورد نظر خود را از کامپیوتر ویندوز 10 به گوشی اندروید یا IOS انتقال بدهند.

این گزارش همچنین اضافه کرد که، احتمالا مایکروسافت می خواهد به برنامه Movies Anywhere بپیوندد. این برنامه به کاربران اجازه پخش فیلم های خریداری شده از یک فروشگاه دیجیتالی را روی هر دستگاهی می دهد. برای مثال اگر کاربری از گوگل پلی به کمک Movies Anywhere فیلمی خریداری کند، می تواند آن را توسط iTunes روی گوشی اپل خود پخش کند.

دیدگاهتان را بنویسید