قیمت گوشی هواوی P20 Pro با رم ۶گیگابایت، در ebay به ۶۸۶ دلار کاهش یافت

هواوی P20 Pro، تا دوماه قبل یک محصول منحصر به فرد مقرون به صرفه در حدود قیمت ۷۷۰ دلار بود، اما همزمان با نزدیک شدن عرضه‌ی Mate 20، قیمت گوشی دوربین سه گانه در ebay روند کاهشی در پیش گرفته است.

گوشی Huawei P20 درهر شکلی زیبا به نظر می‌رسد(در صورتی که نقاط ضعف و شکاف‌ها را در نظر نگیریم)، با یک قاب فلزی محکم که بین دو قطعه‌ی براق از شیشه‌ی سخت فشرده شده است. البته در این زمینه در برخی موارد هم اغراق شده است، مثلا آنجا که تراشه‌ی  Kirin 970 SoC با یک واحد پردازنده‌ی عصبی توکار(NPU) برای بهینه سازی هوش مصنوعی پیشرفته‌ی سیستم عکاسی rear-facing با سه لنز خاص استفاده می‌شوند.
با این وجود، شما یک دوربین ۶۸ مگاپیکسلی RGB تک رنگ با قابلیت بزرگنمایی بالا و عکاسی سلفی ۲۴ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت. این دوربین هم چنین دارای قابلیت اضافه‌ی هوش مصنوعی  “pixel-perfect”  جلوه‌ی بوکه (bokeh) وجلوه‌های روشنایی استودیو حرفه‌ای است.
سایر ویژگی‌های این گوشی هم قابل توجه هستند؛ از جمله حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ‌وحافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، تأئیدیه‌ی IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، سیستم عامل اندروید  ۸.۱ Oreo و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری.
بنابراین با توجه به نکات ذکر شده تعجبی ندارد که این گوشی هوشمند در میان برترین گوشی‌های سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است و در قیمت کمتر از ۷۰۰ دلار با پشتیبانی بین المللی GSM و پوشش نقل و انتقالات قیمت‌ها توسط فروشنده‌ی مورد اعتماد eBay، قطعا اگر شما در  بازار موبایل هستید حتما ارزش دارد که به آن توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید