قابلیت تماس در اینستاگرام شایعه است یا واقعیت؟

خبرها حاکی از آن است، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد قابلیت تماس در اینستاگرام (صوتی و تصویری) به زودی در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می گیرد.

امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی محبوب تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی تصویری متعلق به فیس بوک است و هم اکنون بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد. قابلیت های فراوانی به اینستاگرام از ابتدا تاکنون برای راحتی کاربران افزوده شده است حتی برخی از این قابلیت های هنوز برای بعضی کاربران ناشناخته است. اینستاگرام به لطف اضافه شدن ویژگی های شگفت انگیز از اپلیکیشن ساده به منظور اشتراک گذاری عکس تبدیل به یک شبکه اجتماعی همه فن حریف شده است.

با وجود اینکه از گذشته تاکنون قابلیت های شگفت انگیزی به این پلتفرم افزوده شده اما اکثر کاربران معتقدند هنوز برخی کمبودها در اینستاگرام احساس می شود. یکی از قابلیت هایی که هنوز اینستاگرام از آن بهره مند نشده امکان تماس صوتی و تصویری در این پلتفرم است.

شایعاتی در خصوص اینکه قرار است به زودی قابلیت تماس به سیستم چت اینستاگرام اضافه شود وجود دارد اما هنوز تایید نشده و باید منتظر بمانید ببینیم اینستاگرام با این ویژگی کاربرانش را شگفت زده خواهد کرد یا خیر.

به نقل از وب سایت تک کرانچ (TechCrunch) در اپ APK اندروید اینستاگرام آیکون هایی مانند «action_call» و «video_call» اضافه شده است که امکان تماس ویدئویی و صوتی در اینستاگرام فراهم می کند. این آیکون ها می تواند نشان دهنده این باشند که در آینده نه چندان دور قابلیت تماس در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس فراهم می شود.

از نظر برخی کاربران ممکن است قابلیت تماس در اینستاگرام (تماس صوتی و تصویری) جذابیت چندانی نداشته باشد زیرا پلفترم های دیگری همچون واتس اپ و مسنجر زود تر دست بکار شده اند و از اینستاگرام پیشی گرفتند. اما باز هم به نظر می رسد هر قابلیت جدیدی که به یک پلفترم افزوده می شود کاربرانش را بسیار خوشحال می کند و بماند که عده ای هم ممکن است از این ویژگی جدید ناراحت شوند. همانطور که وقتی اینستاگرام قابلیت آخرین بازدید اینستاگرام را فعال کرد عده ای چندان راضی نبودند.

شما چه فکر می کنید؟ آیا تصور می کنید فیس بوک برای پلتفرمش دست به چنین اقدامی خواهد زد یا خیر؟ اگر قابلیت تماس در اینستاگرام فعال شود خوشحال می شوید یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید