حالت Auto Brightness را در IOS.11 چگونه غیر فعال کنیم؟

اگر شما از عملکرد حالت Auto Brightness صفحه ی گوشی iPhone خود راضی نیستید، احتمالا قبلا توانسته اید آن را غیر فعال کنید. تنها کاری که برای غیر فعال کردن این آپشن باید انجام دهید این است که در قسمت setting گوشی تان روی آپشن display and brightness  کلیک کرده و ضامن آن را خاموش کنید ؛ اما این روش ممکن است در iOS 11 گوشی های iPhone X و یا دیگر آیفون ها اندکی تفاوت داشته باشد.

مراحل غیر فعال کردن Auto brightness

همانطور که در تصویر سمت راست پایین مشاهده می کنید، آپشن روشنایی خودکار در iOS 11 ، در setting آپشن display brightness وجود ندارد. در setting برنامه های خود، display brightness را جست و جو کنید. بدین ترتیب شما می توانید مکان جدید این آپشن را دریافت کنید؛ که شما باید برای دنبال کردن آن، روی آدرس مربوطه کلیک کنید (و یا آن را به خاطر سپرده و دنبال کنید).

Auto brightness

در حقیقت Apple این کار را برای ما اندکی مشکل تر کرده است. اکنون باید در setting گوشی تان به آپشن accessibility وارد شوید. برای این کار، setting  را باز کنید، روی گزینه ی general و سپس accessibility کلیک کنید. در صفحه ی بعدی که مشاهده می کنید، گزینه ی display accommodations و سپس auto brightness را انتخاب کنید.

 

Auto Brightness

 

و اما چرا شرکت apple این آپشن را تا این حد سخت و دور از دسترس قرار داده است؟ واقعا کسی نمی داند. شاید apple می خواهد تعداد کاربرانی که از کم شدن عمر باتری آیفون شان شکایت می کنند را کاهش دهد. زیرا آن ها فکر می کنند که غیر فعال کردن روشنایی خودکار صفحه، می تواند بر عمر باتری گوشی آن اثر بگذارد. که البته می تواند ادعای درستی هم باشد. اگر تازه به طرفداران اپل اضافه شده اید، حتما به دنبال راهی هستید تا  اطلاعات گوشی اندورید خود را به گوشی اپل خود منتقل کنید. با مراجعه به این لینک به راحتی این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید