چگونه حالت تصحیح خودکار (Auto correction) را در گلکسی S9 غیر فعال کنیم

در این پست  به آموزش غیر فعال کردن حالت auto correct در گلکسی اس 9 می پردازیم و کنترل کیبورد را بار دیگر به شما بر می گردانیم. اگر با تصحیح خودکار به مشکل بر خورده اید، به احتمال زیاد کلمه و یا پیام اشتباهی را برای شخصی فرستاده اید. به خصوص زمانی که سریع تایپ می کنید و بر روی کلمات پیشنهادی ضربه می زنید. در این جا به شما نشان می دهیم چگونه از مشکلات  تصحیح خودکار در گلکسی اس 9 جلوگیری کنید، یا حداقل جلوی کیبورد را از تغییر دادن کلمات بگیرید.

گلکسی اس 9 همانطور که با کیبورد تایپ می کنید الگوی نوشتاری شما را یاد می گیرد. کیبورد، عادت، سبک، و حتی کلماتی که بیشتر از همه استفاده می کنید را به حافظه ی خود منتقل می کند. گلکسی اس 9 همانطوری که از شما یاد می گیرد، قابلیت تصحیح خودکارش دقیق تر می شود.

مراحل غیر فعال کردن تصحیح خودکار

اگر سعی می کنید کلماتی مثل، to/too، home، come، را تایپ کنید اما به جای آن کلمات top، hone، good و cone را دریافت می کنید می دانیم که چه احساسی دارید. یا وقتی که سعی می کنید اسم یکی از دوستانتان را تایپ کنید اما به جای آن کلمه ی دیگری تایپ می شود این جا است که تصحیح خودکار شما را سرافکنده می کند پس هر چه زود تر باید از شر آن خلاص شد.

اپلیکیشن تنظیمات را از طریق منوی برنامه ها و یا با ضربه زدن بر روی آیکون چرخ دنده در نوار کشویی اعلانات را باز کنید.  General Management را پیدا و انتخاب کنید. اکنون بر روی Language & Input ضربه زده و  on-screen keyboard را انتخاب کنید. کیبورد سامسونگ (و یا هر کیبورد دیگری که استفاده می کنید) را انتخاب کنید

در قدم بعدی بر روی Smart Typing ضربه بزنید.  تیک گزینه ی Predictive Text(autocorrect) را بردارید. زمانی که پیش بینی متن (predictive text) را غیر فعال کردید بسیاری از مشکلاتتان حل خواهد شد. این نامی است که برای autocorrect یا تصحیح خودکار انتخاب کرده اند، به دلیل این که تلفن چیزی که تایپ می کنید را پیش بینی می کند و به صورت خودکار اشتباهات را جایگزین و یا تصحیح می کند.

به یاد داشته باشید که در واقع دو روش برای حل کرن مشکل تصحیح خودکار گلکسی اس 9 وجود دارد. یکی از آن ها غیر فعال کردن متن پیشگو است که آن را انجام دادیم. با این حال می توانید به استفاده از تصحیح خودکار ادامه دهید اما جایگزین خودکار (auto-replace) را غیر فعال کنید، جایی که هر چه تایپ کنید را جایگزین می کند.

غیر فعال کردن auto-replace در کیبورد گلکسی اس 9

در حالی که auto ccorret گاهی به شدت آزار دهنده است، اما باز ابزاری مفید است و میلیون ها نفر بدون آن نمی توانند زندگی کنند. خب شما نمی توانید هم سریع  و هم با دقت تایپ کنید آن هم بدون این ابزارها.

در تنظیمات کیبورد، به جای خاموش /روشن کردن نوار لغزشی Predictive Text که در بالا به آن اشاره شد، بر روی Auto Replace ضربه بزنید. اکنون تنها تیک گزینه ی Auto replace یکی از جنبه های predictive text ، را بردارید. حالا می توایند بدون اینکه دستگاه کلمه ای را جایگزین کند از حالت تصحیح خودکار استفاده کنید. این مطلب را مطالعه کنید : آموزش پیدا کردن مدل گوشی در سیستم عامل اندروید

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه حالت تصحیح خودکار (Auto correction) را در گلکسی S9 غیر فعال کنیم;

  1. واسه‌ من زبان‌ فارسیش‌ کار نمیکنه‌ ،یعنی اون گزینه‌ کلا غیر فعاله‌(رو روشنه ولی نمیتونم تغییرش بدم)
    قبلا کار میکرد‌ ولی الان که گوشیمو برگردوندم به تنظیمات‌ کارخانه‌ اینجوری‌ شده‌
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید