شرکت LG هم به زودی LG Watch را عرضه می کند

شرکت ال جی احتمالا هفته آینده ساعت LG Watch Timepiece  را ارائه خواهد کرد. تقریبا تمام جزئیات دستگاه جدید در حال حاضر به صورت آنلاین منتشر شده است. مهمترین نکته در مورد Watch piece  این است که این ساعت ترکیبی از ساعت های آنالوگ و دیجیتال خواهد بود. سایت Android Authority  این ساعت را بعنوان بهترین ساعت حال حاضر معرفی کرده که می توانید هم اکنون آن را از Smart Watch roundup  تهیه کنید. بنابراین خبرهایی که احتمالا ال جی در دوشنبه منتشر می کند بسیار هیجان انگیز خواهند بود. اطلاعات این ساعت در سرفصل های اندروید منتشر شده است و بنابراین میتوانیم هرآنچه که باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم. ( LG G7 ThinQ با تکیه بر هوش مصنوعی به زودی رو نمایی خواهد شد )

ویژگی های آنالوگ و دیجیتال LG Watch

جالب ترین چیزی که در مورد ساعت ال جی دیده می شود این است که احتمالا دارای ویژگی آنالوگ روی صفحه نمایش دیجیتال 1.2 اینچی می باشد. این ترکیب ساعت آنالوگ و ساعت هوشمند معمولی دیجیتال، ویژگی های بالقوه و جالبی را به نحوه عملکرد دستگاه اضافه می کند. به عنوان مثال، اگر شما می خواهید از صفحه ساعت خود به عنوان یک قطب نما استفاده کنید، عقربه های ساعت آنالوگ به صورت اتوماتیک بر روی صفحه نمایش حرکت می کنند تا ظاهر قطب نما آنالوگ ایجاد شود. برنامه فشار سنج آن نیز می تواند همان کار را انجام دهد.

با این حال، اگر از برنامه Wear OS  معمولی استفاده می کنید، این ویژگی می تواند مزاحم باشد، زیرا عقربه های آن می توانند دید شما از این برنامه را مختل کنند.علی رغم این موضوع، این ویژگی رویکرد بسیار جالبی است که می تواند ساعت LG Watch Timepiece را متمایز از دیگر ساعت های هوشمند معرفی کند. صحبت از OS  به میان آمد، این دستگاه جدید ال جی احتمالا اولین محصول این شرکت خواهد بود که با خروج سیستم عامل مجدد گوگل از جعبه (که قبلا به عنوان Android Wear  شناخته می شود) ارائه می شود. این نکته باعث می شود مصرف کننده به بروزترین برنامه ها دسترسی داشته باشد و همچنین بروزرسانی های متعددی را از مرکز ال جی نیز دریافت کند.

اگر به این دستگاه به عنوان یک ردیاب فعال نگاه کنید، احتمالا با IP68  تایید شده باشد، که مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را تضمین می کند. در واقع درست مثل ساعت ال جی و LG Watch Sport  و احتمالا از ویژگی های قابل تعویض پشتیبانی کرده و با هر دو نسخه ساعت هاب مارک LG   و همچنین محصولات دیگر شرکت نیز سازگار است.

LG Watch چه زمانی ارائه می شود

این ساعت شباهتی به ساعت NFC  یا GPS  ندارد، و این نکته ناامید کننده است. با این حال، به نظر می رسد از مشخصات زیر و جنبه های هیبریدی آنالوگ / دیجیتال دستگاه، LG  به دنبال یک ارتباط “گم شده” بین ساعت ال جی و ساعت LG  ورزشی است. به همین ترتیب، LG Watch Sport  احتمالا برای انتخاب یک ساعت هوشمند به عنوان انتخاب برتر ما باقی خواهد ماند. شرکت ال جی احتمالا این ساعت را هفته آینده روانه بازار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید