شخصی سازی حالت صفحه نمایش همیشه روشن (Always on Display) در گوشی گلکسی S9

در این مطلب آموزشی به شما نشان می دهیم که چگونه حالت همیشه روشن ( Always on Display) را برای نمایشگر گوشی گلکسی  S9 خود شخصی سازی کنید. بطوری که می توانید به دلخواه خود یک تصویر، تقویم یا حتیGIF  را برای پس زمینه خود انتخاب کنید. حالت صفحه نمایش همیشه روشن (Always on Display) در سامسونگ ویژگی محبوبی است که مردم هم بسیار آن دوست دارند و ما در این متن چگونگی بهتر کردن آن را به کاربران آموزش می دهیم.

حالت صفحه نمایش  Always on Display حتی در زمانی که صفحه نمایش “خاموش” باشد، اطلاعات را به صورت فوری در اختیار شما قرار می دهد. اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ، سطح باتری و اطلاعیه های دریافتی. اما این همه ی مزایای این ویژگی نیست.  برای شروع، به قسمت تنظیمات> قفل صفحه نمایش و امنیت> بروید و صفحه را تا رسیدن به گزینه های Lock & Always On Display به پایین بکشید. سپس روی ویدجت ساعت و چهره ضربه بزنید.

سامسونگ در گوشی گلکسیS9 ساعت ها، تقویم ها و گزینه ای برای استفاده از تصاویر متحرک یا GIF های بیشتری در حالت صفحه نمایش  Always on Display اضافه کرده است. در حقیقت، شما می توانید فیلمی با سرعت 960 FPS را با دوربین ضبط کنید و آن را به یک GIF  برای قفل صفحه یا AOD  تبدیل کنید. (نحوه ی فعال کردن Full-Screen Camera ( حالت دوربین تمام صفحه ) در Galaxy S9 )

 نحوه شخصی سازی کردن حالت صفحه نمایش همیشه روشن در گوشی Galaxy S9

یک  GIF را اضافه کنید، تم های جدید را دانلود کنید، یا از هزاران سبک مختلف ساعت در Galaxy S9 و S9 +  یکی را انتخاب کنید. سامسونگ اخیرا نحوه و مکان تغییر این تنظیمات را تغییر داده است، بنابراین دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید. در اینجا شما می توانید سبک های مختلف، گزینه ها، فونت ها، رنگ ها و موارد دیگر را به دلخواه خود انتخاب کنید. در نهایت، وقتی صحبت از شخصی سازی کردن صفحه نمایش شما به میان می آید، صدها ترکیب در دسترس تان وجود خواهند داشت. تنظیمات را در قسمت برنامه ها باز کنید و یا با ضربه زدن به دکمه تنظیمات چرخ دنده ای شکل در نوار کشویی به دنبال گزینه قفل و امنیت صفحه نمایش باشید صفحه را تا رسیدن به بخش همیشه روشن پایین بیاورید و روی ساعت و Face Widgets ضربه بزنید

 استایل ساعت را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید

در ابتدا، می توانید از میان چند ساعت مختلف یکی را انتخاب کنید، یک تقویم یا حتی چند تصویر زمینه نوری سامسونگ را برای صفحه نمایش همیشه در دسترس برگزینید. با این حال، ما توصیه می کنیم به فروشگاه تم بروید، روی گزینه AOD (صفحه همیشه روشن) کلیک کرده و موارد جدیدی دانلود کنید.

برخی از این گزینه های سفارشی در این منو کلمه GIF  را در وسط نشان می دهند. روی آن ضربه بزنید. سپس به شما اجازه می دهد یک GIF اضافه کنید، اندازه آن را تغییر دهید، یا حتی یکی را از میان مواردی که از اینترنت دانلود کرده اید انتخاب کنید.  همانطور که می بینید، ما GIF را به صفحه نمایش همیشه روشن در Galaxy S9 اضافه کرده ایم. با این حال، شما می توانید صدها یا بیشتر از آن ها را در فروشگاه یا از گوشی خود انتخاب کنید.

ویژگی Face Widgets در گلکسی S9

بیشتر صاحبان Galaxy S9  این را نمی دانند، اما اگر بر روی حالت همیشه روشن صفحه نمایش دوبار ضربه بزنید، گزینه های بیشتری را بدون باز کردن قفل صفحه خود خواهید دید. این گزینه ها شامل کنترل های موسیقی، برنامه زمانی برای روز یا آلارم های آینده می شوند.

به بخش تنظیمات> قفل صفحه نمایش و امنیت> ساعت و FaceWidgets بروید و روی FaceWidgets ضربه بزنید.

سامسونگ کنترل های موسیقی را برای تان اضافه می کند، اما می توانید آن را نیز همانطور که دوست دارید، شخصی سازی کنید. اینکار گزینه های بیشتر و کنترل بدون قفل گشایی گوشی را در اختیارتان قرار می دهد.می توانید آن را به قفل صفحه نیز اضافه کنید.  علاوه بر این، گزینه دیگری برای افزودن نوعی پیام مانند “تماس در صورت یافتن” در Galaxy S9  وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید یک شماره تلفن ثانویه، آدرس ایمیل، دسته توییتر یا چیز دیگری روی قفل صفحه قرار دهید و همیشه روی صفحه نمایش قرار دهید.  یا حتی پیامی مبنی بر این موضوع.

چگونگی خاموش کردن حالت Always on Display

در حالی که این یک ویژگی عالی است که بسیاری از مردم از آن لذت می برند، بعضی آن را مزاحم میدانند. به خصوص در شب، و یا در حال فیلم دیدن. بنابراین، اگر می خواهید به سرعت آن را خاموش کنید، ما یک راهنمای سریع دراختیارتان قرار داده ایم.  به بخش تنظیمات> قفل صفحه نمایش و امنیت> بروید و صفحه را تا رسیدن به قسمت Display-always پایین بیاورید. سپس، فقط سوئیچ را بی علامت کنید تا این ویژگی خاموش شود.

 جزئیات دیگر و سخن نهایی

به یاد داشته باشید که هر چیزی که به صفحه نمایش همیشه روشن اضافه شود می تواند عمر باتری را نیز تحت تاثیر قرار دهد. این مسئله مخصوصا برای GIF صادق است. حتی اگر فقط هر بار که صفحه را قفل می کنید چرخش آن را ببینید. گفتنی است، توصیه می کنیم این ویژگی را حفظ کرده و تا حدودی از آن استفاده کنید. شما به یک دسته از رنگ ها یا GIF  نیاز ندارید، تنها یک ساعت ساده کافی است. به همین دلیل است که مطالعات نشان می دهد اغلب کاربران بیش از 150 بار در روز تلفن را فعال می کنند. ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن، اطلاعات مهم شما را بدون نیاز به قفل گشایی صفحه در اختیارتان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید