گلکسی S10 در سه اندازه و با حسگر اثر انگشت روی نمایشگر عرضه خواهد شد

زمان کمی تا معرفی فبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 باقیمانده است. با این حال این موضوع باعث توقف شایعات درباره پرچمدار سال بعد سامسونگ یعنی گلکسی S10 نشده است. تحلیلگری به نام Ming-Chi Kou، که بخاطر ارائه خبرهای دقیق از اپل شناخته شده است اکنون از برخی خبرهای جالب درباره گلکسی S10 پرده برداشته است.

برای بررسی خبر قلم S گلکسی نوت 9 با ما در این لینک همراه شوید.

Kou میگوید سامسونگ سال بعد یعنی گلکسی S10 را در سه اندازه 5.8 اینچ، 6.1 اینچ و 6.4 اینچ عرضه خواهد شد. در ضمن، این اندازه ها مشابه همان اندازه هایی هستند که اپل قصد دارد آیفون 2018 را در آنها عرضه کند. داشتن اندازه های مشابه به سامسونگ اجازه تقابل رو در رو با اپل را خواهد داد.

Kou همچنین معتقد است که دو مدل بزرگتر گلکسی S10 برای اولین بار در شرکت سامسونگ، دارای حسگر اثر انگشت روی نمایشگر هستند. گرچه این موضوع قبلا هم مطرح شده بود. البته گفته می‌شود کوچک ترین مدل S10 این ویژگی را دریافت نخواهد کرد. در عوض، طبق گزارشات کارمندان داخلی، این ویژگی به صورت فیزیکی در کنار نمایشگر کوچکترین مدل سامسونگ سال بعد وجود خواهد داشت. Kou میگوید سامسونگ هنگام نمایش تبلیغات گلکسی S10، ویژگی های درون نمایشگر نشان خواهد داد تا بگوید که این دستگاه چگونه بهتر از آیفون خواه بود.

طبق شایعات گذشته نیز ممکن است سامسونگ گلکسی S10 مانند هوآوی P20 دارای 5 دوربین باشد. یعنی یک دوربین سه گانه در عقب و دو دوربین در جلو دستگاه. همچنین انواع ارزان تر ممکن است دارای دوربین سه گانه در عقب و فقط یک دوربین در جلو دستگاه باشند.

شایعه دیگر نشان میدهد گلکسی S10 توسط تراشه Exynos 9820 octa-core  قدرتمند شده است. جالب توجه است که انتظار میرود این چیپست با واحد پردازش گرافیکی MALI-G76 همراه شود. این پردازنده که قرار است در ماه مه میلادی عرضه شود، وعده 30 درصد بهبود عملکرد و باعث 30 درصد بهروه وری انرژی را داده است.

دیدگاهتان را بنویسید