سرعت گوشی Galaxy s9 خود را افزایش دهید

اگر می خواهید کارایی و سرعت Galaxy S9 خود را در چند ثانیه افزایش دهید، خواندن ادامه ی این مطلب به شما کمک خواهد کرد. در حقیقت فقط با سه مرحله می توانید به آسانی سرعت گوشی تان را افزایش دهید.

در حالی که Galaxy S9 و +Galaxy S9  گوشی های بسیار پرقدرتی هستند، اما هر چه بیشتر از این گوشی ها استفاده کنید، سرعت آن ها کندتر می شود. ترفندهای فنی عجیبی برای رفع این مشکل وجود دارد، اما بیش تر این ترفندها پیچیده و دشوارند. در این مطلب قصد داریم که یک روش سریع و بسیار ساده را به شما آموزش دهیم که هر کسی هم می تواند آن را انجام دهد.

برای شروع، باید در منوی تنظیمات گزینه های پنهان را فعال کنید، سپس با کمک مواردی که در ادامه توضیح داده شده اند،  سه گزینه را در تنظیمات گوشی تان تغییر دهید. این فرایند کاملا امن است و به هیچ وجه به گوشی تان آسیبی نمی زند و یا ضمانت نامه ی آن را لغو نمی کند.

نحوه ی افزایش سرعت Galaxy S9 در چند ثانیه

  • وارد تنظیمات یا Setting (چرخ دنده) گوشی خود شوید.
  • به پایین صفحه بروید و روی گزینه ی درباره ی تلفن یا Phone About ضربه بزنید.
  • شماره ی ساخت یا Build Number را پیدا کنید و ۷ – ۸ بار ( با سرعت ) روی آن ضربه بزنید.

از این طریق  منوی مخفی developer برای شما باز خواهد شد. حالا تنظیمات زیر را تغییر دهید.

  • به عقب برگردید و فیلد جدید Developer Option را از منوی تنظیمات انتخاب کنید.
  • گزینه ی Windows Animation را پیدا کنید.
  • بر روی Windows Animation Scale، Transition Animation Scale ، Animator duration Scale ضربه بزنید و آن ها را به حالت 0.5x تغییر دهید.

پیش از استفاده از گوشی، این تنظیمات به صورت پیش فرض روی 1x تنظیم شده بودند. این تنظیمات انیمیشن ها و افکت های گوشی را مدیریت می کنند، برای مثال وقتی روی home ضربه می زنید و پنجره های مخفی را می بینید، و یا برای نمایش برنامه ها وقتی آن ها را باز می کنید یا می بندید از این عملکردها استفاده می شود.

در واقع، انیمیشن ها گوشی های اندرویدی را زیباتر می سازند. وقتی این تنظیمات را روی 0.5x قرار می دهید، انیمیشن ها و افکت های گوشی کاهش می یابند. پنجره ها سریع تر باز می شوند، دسترسی به منوی تنظیمات سریع تر می شود و به همین طریق همه ی عملکردهای گوشی سریع تر می شوند.

به خاطر داشته باشید که این کار لزوما باعث نمی شود که سرعت گوشی شما بیش تر شود اما شما قادر خواهید بود که سریع تر کارهای تان را انجام دهید. با کاهش این انیمیشن ها، سرعت همه چیز بیش تر می شود، مثلا سرعت باز کردن و ضربه زدن روی گوشی افزایش می یابد و شما با سرعت بیشتری می توانید با گوشی خود کار کنید.

سایر جزئیات و نکات

این یک ترفند قدیمی اندرویدی است که بسیاری از مردم از آن آگاه اند و از آن استفاده می کنند. با افزایش سرعت گوشی تان با خیال آسوده با گوشی تان کار می کنید. این عملکرد برای سایر گوشی ها و تبلت ها نیز کاربردی است. پس حتما این راهکار را به دوستان تان نیز آموزش دهید. برخی کاربران، این سه گزینه را روی صفر تنظیم می کنند و سرعت گوشی شان را بالاتر می برند. اما ما ترجیحا از 0.5 استفاده می کنیم که به برخی از انیمیشن ها و افکت ها دسترسی داشته باشیم. اگر به فکر حفظ حریم خصوصی خودتان هستید برای غیر فعال کردن حالت Pop-up پیام های متنی در گوشی های گلکسی s9 به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید