گوشی هوآوی Nova 3 با نمایشگر 6.3‌اینچی و 4‌دوربین در تاریخ 27 تیر رونمایی می‌شود

خیلی وقت است که شایعاتی در مورد گوشی Nova 3 Huawei می شنویم. حال اعلام شده است که Nova 3 در تاریخ 27 تیر ماه رونمایی می‌شود.

هوآوی در اکانت Weibo خود یک پوستر معرفی در مورد رونمایی این گوشی منتشر کرده است. در این پوستر طراحی پشت و جلو این گوشی را مشاهده می کنیم. طراحی آن همانطور که از عکس لورفته معلوم بود، بسیار شبیه گوشی Huawei P20 Lite است. انتظار می رود این گوشی در رنگ های متنوعی مانند آبی روشن، طلایی و بنفش آبی منتشر شود.

بر اساس اطلاعات لورفته، انتظار می رود Nova 3 دارای نمایشگر 6.3 اینچی با کیفیت فول اچ دی و نسبت ابعاد 19:9 باشد. همچنین دارای پردازنده Kirin 659 octa-core SoC به همراه 6 گیگابایت رم است. همچنین این گوشی حافظه ای دوگانه به حجم 64 گیگبایت و 128 گیگبایت دارد.

همچنین گفته هایی مبنی بر 4 دوربین تعبیه شده در این گوشی بوده است. در پشت، دو دوربین با سنسور های 16 و 24 مگاپیکسلی؛ و در جلو در محل شکاف صفحه نمایش دو دوربین 24 و 2 مگاپیکسلی جاسازی خواهند شد.

انتظار می رود که این گوشی هوشمند دارای سنسور اثرانگشت در پشت بدنه، باتری با قدرت 3650mAh با قابلیت Super Charge، و نسخه منتشر نشده اندروید یعنی 8.1 Oreo باشد.

بعلاوه این ها، هوآوی به غیر از گوشی Nova 3، ساعت هوشمند خود یعنی TalkBand B5 را به همراه آن منتشر می‌کند. اطلاعات زیادی در مورد این ساعت هوشمند موجود نیست، اما انتظار می رود که صفحه نمایشی بزرگتر و قابلیت های ورزشی مانند بررسی خواب و بررسی ضربان قلب، به آن اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید