راهنمای فعال سازی بروز رسانی جدید جی میل

گوگل به تازگی جی میل را با به کارگیری یک تغییر اساسی در آن آپدیت کرده است. این آپدیت چندین ویژگی امنیتی مانند حالت محرمانه را به همراه دارد. حالت محرمانه این امکان را برای شما فراهم می کند تا تایید دو مرحله ای و تاریخ های انقضا را به ایمیل های خود اضافه کنید. همچنین هم اکنون می توانید  با جعبه های قرمز رنگی که کاملا در دید هستند راحتتر از  هشدارهای فیشینگ آگاه شوید. به علاوه برای مدیریت آسان تر لیست وظایف روزانه در کنار ایمیل ها یک Tasks integration جدید وجود دارد. در این مقاله می خوانید که چگونه یک جی میل جدید را بر روی اکانت خود اضافه کنید. برای انجام این کار دو روش معرفی شده است. ( آموزش کامل بلاک کردن ایمیل در Gmail همراه با تغییرات اخیر)

حساب های جی میل شخصی

به حساب جی میل خود بروید و روی آیکون چرخ دنده که در گوشه ی سمت راست بالای صفحه وجود دارد کلیک کنید.اگر آپدیت برای حساب شما در دسترس باشد گزینه ای به نام Try the new Gmail را پس از کلیک روی چرخ دنده مشاهده می کنید.گوگل هنوز این گزینه را به صورت همگانی فعال نکرده است. بنا براین اگر آن را ندید باید مرتبا حساب  خود را چک کنید. گوگل قصد دارد قابلیت استفاده از این روز رسانی جدید را در اختیار 1.2 بیلیون کاربر خود قرار دهد.

حساب های G Suite

روش دیگر برای اضافه کردن جی میل جدید این است که مدیر سیستمی داشته باشید که این گزینه را برای شما فعال کند. مدیر سیستم باید به عنوان بخشی از Early Adopter Program خود به Admin Console برود و گزینه ی اجازه ی دسترسی کاربران به جی میل جدید را فعال کند. پس از فعال کردن این گزینه در بخش تنظیمات حساب جی میل خود گزینه ی Try the new Gmail را مشاهده می کنید. اگر می خواهید به جی میل قبلی خود برگردید کافیست در بخش تنظیمات Classic Gmail را انتخاب کنید.

2 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای فعال سازی بروز رسانی جدید جی میل;

دیدگاهتان را بنویسید