راهنمای دانلود زبان های Google Translate برای استفاده آفلاین

امروزه Google Translate به برنامه ای کاربردی برای مسافرت های ما تبدیل شده است. اگر می خواهید به خارج از کشور سفر کنید. همچنین دوست ندارید پول خود را روی هزینه های رومینگ (رمزی برای اتصال به شبکه در خارج از کشور) موبایل، خرج کنید. شما می توانید به راحتی لغتنامه هایی را که نیاز دارید دانلود کنید و به صورت آفلاین از آن ها استفاده کنید.

در برنامه Google Translate دانلود لغتنامه های زبان های معینی بسیار راحت است. در حال حاضر 59 زبان برای استفاده آفلاین موجود هستند.

چگونگی دانلود زبان های Google Translate

برنامه Google Translate را باز کنید. روی یکی از عنوان های زبان در بالای صفحه ضربه بزنید.

حال صفحه ای باز می‌شود که لیست تمام زبان های موجود که می توانید از آن ها استفاده کنید، در آن وجود دارد. هر زبانی که برای دانلود آفلاین قابل دسترس باشد، در کنار نام آن آیکون دانلود وجود دارد.

روی آیکون دانلود ضربه بزنید تا برای استفاده آفلاین ذخیره شود. برنامه به شما اطلاع می دهد که حجم لغتنامه دانلودی چقدر است. هر لغتنامه نباید بیشتر از 45 مگابایت حجم داشته باشد. روی گزینه Download ضربه بزنید.

هر زبانی که برای استفاده آفلاین دانلود کرده اید، در کنارش علامت تیک دارد.

یک روش دیگر برای دانلود زبان ها برای استفاده آفلاین وجود دارد. منو را باز کنید (سمت چپ بالا علامت سه خط افقی)، سپس قسمت Offline Translations را انتخاب کنید. در اینجا همه زبان هایی که برای دانلود آفلاین در دسترس هستند، نمایش داده شده اند.

چگونگی حذف زبان های Google Translate

اگر که سفر شما تمام شده است و دیگر به زبان آفلاین نیازی ندارید؛  یا حجم گرفته شده توسط زبان را نیاز دارید؛ Google Translate را باز کنید و به لیست زبان ها برگردید.

روی علامت تیک کنار زبانی که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید. یک صفحه تاییدیه باز می‌شود. روی گزینه Remove ضربه بزنید.

یک روش دیگر برای حذف وجود دارد. منو را باز کنید، سپس قسمت Offline Translations را انتخاب کنید. روی آیکون سطل آشغال در کنار آن زبانی که می خواهید حذف کنید، ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید