چگونه فیلم های اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت و توییتر را روی آیفون دانلود کنیم

برای بیشتر ما، دلیل اصلی اینکه با آیفون فیلم می گیریم، اشتراک گذاری در یکی از  برنامه های اجتماعی مانند Facebook، Instagram، Snapchat یا Twitter و ایجاد لذتی با دریافت نظرات فالوورهایمان است.

با حجم بسیاری از ویدیوها در رسانه های اجتماعی که این روزها با آن مواجه هستیم، موقعیت هایی پیش می آید که  می خواهیم ویدیو را به طور مستقیم در آی فون  خود ذخیره کنیم. یا شاید بخواهیم به راحتی دوباره خاطره های خودم را مرور کنم و یا دوباره با دوستان خود در یک پلت فرم دیگر به اشتراک بگذاریم. اما همیشه این راه آسان هم نیست.  بنابراین در این پست ما بهترین راه حل موجود برای ذخیره ویدئو ها از سایت های رسانه های اجتماعی را به شما آموزش خواهیم داد.

فیلم های فیس بوک

برنامه های بسیاری برای دانلود فیلم های فیس بوک در فروشگاه App iOS وجود دارد، اما شاید هیچکدام از آن ها کاربردی برای ما نداشته باشند. بنابراین بهترین راه حلی که می توانیم به شما ارائه دهیم  وبسایتی است که فیلم ها را از فیس بوک دانلود می‌کند.

برای استفاده از این روش،  برنامه MyMedia، را روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه لینک های دانلود را از یک وب سایت که قادر به دانلود تصاویر فیس بوک می باشد را گرفته و در اختیار شما قرار می دهد.

حالا فیس بوک را باز کنید و شروع به پخش ویدئویی کنید که می خواهید آن را دانلود کنید. از آنجا، روی دکمه “اشتراک گذاری” در گوشه پایین، سمت راست ضربه بزنید، سپس گزینه  “کپی لینک” را از منو انتخاب کنید.

بعد، نرم افزار MyMedia را باز کنید، سپس برگه مرورگر در پایین صفحه را انتخاب کنید و به یکی از سایت های زیر بروید. هر یک از آن ها به شما اجازه می دهند فیلم ها را از فیس بوک دانلود کنید اما به نظر می رسد سایت های خاصی با لینک های ویدیویی خاص کار می کنند. بنابراین، خالی از لطف نیست که هر سه سایت را امتحان کنید.

سایت های : SaveFrom،FBDown

از آنجا، فقط Download Field را فشار دهید  (بالای پیج قرار دارد)، و سپس لینکی را که از فیس بوک کپی کرده اید دوباره در URL  کپی کنید و گزینه ” Dowload” را فشار دهید. سپس، گزینه “Download File” را در پنجره ظاهر می‌شود را فشار دهید، حالا، یک نام برای ویدیوی خود را وارد کنید.

در این مرحله، ویدیو در برنامه MyMedia ذخیره خواهد شد. اگر می خواهید ویدیو را در برنامه regular Photos یا Camera Roll ببینید، به نوار رسانه در MyMedia بروید، سپس روی نام فایل ضربه بزنید. از آنجا، “save to camera roll” را انتخاب کنید، سپس ویدیو در برنامه Photos  موجود خواهد بود.

فیلم های Instagram

برای فیلم های Instagram (و حتی عکس ها)، ما از Grab for IG استفاده خواهیم کرد. برای استفاده از این برنامه کمکی Instagram، ابتدا باید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور Instagram خود، وارد سیستم شوید، سپس «Authorize» را فشار دهید تا برنامه به URL های ویدئویی Instagram دسترسی پیدا کند.

هنگامی که وارد Grab for IG شدید، به برنامه اصلی اینستاگرام بروید و ویدیویی را که قصد دانلود آن را دارید، پیدا کنید. از آنجا، دکمه بیضی شکل (…) را فشار دهید، سپس “Cooy Link” را انتخاب کنید.

بعد، دوباره به Grab for IG بروید، سپس برنامه، باید به طور خودکار URL را در کلیپ بورد خود شناسایی کند و ویدیو را برای دانلود آماده کند. پس از آن، فقط کادر کنار ویدیو را علامت بزنید، دکمه دانلود را در نزدیکی گوشه سمت راست بالا فشار دهید. هنگامی که دانلود تمام شد، این ویدئو در برنامه  Photos نیز ذخیره خواهد شد.

فیلم ها Snapchat

از زمانی که Snapchat شروع به توسری زدن به بقیه برنامه ها کرده است، ما دیگر برنامه های دانلود  Snapchat را توصیه نمی کنیم. بهترین گزینه برای ذخیره در فیلم های Snapchat این است که فقط از صفحه نمایش آی فون خود را ویدئو ضبط کنید.

اگر iOS شما 10.3.3 یا پایین تر است،  دو گزینه برای شما وجود دارد. اول اینکه می توانید از نرم افزار Mac استفاده کنید، و سپس با استفاده از QuickTime صفحه نمایش خود را ضبط کنید. اگر نرم افزار Mac را نداشته باشید، می توانید از اپلیکیشن AirShou استفاده کنید، که به شما اجازه می دهد صفحه نمایش خود را از گوشی خود بدون صدا ضبط کنید.

اگر در حال حاضر iOS شما 11 می باشد، این روند بسیار ساده تر می باشد. دراین نسخه یک ضبط کننده داخلی ساخته شده است که می توانید برای ضبط فیلم های Snapchat از آن استفاده کنید.

فیلم های توییتر

روند دانلود ویدیوهای توییتر شبیه  فیس بوک است که در بالا ذکر شد. بنابراین برای شروع، برنامه MyMedia  را نصب کنید، که به شما امکان دانلود ویدیوهای توییتر را می دهد.

برنامه اصلی توییتر را باز کنید، ویدیوی مورد نظر خود را برای دانلود انتخاب کنید. از آنجا، پایین را به سمت بالای تویتر ضربه بزنید، سپس  قبل از انتخاب “Share Tweet via”  گزینه  “Copy Link to Tweet را در منوی اشتراک گذاری  انتخاب کنید.

با کپی شدن لینک، MyMedia را باز کنید و سپس نوار مرورگر را در پایین صفحه انتخاب کنید. از آنجا، به یکی از سایت های زیر بروید. هر یک از آن ها به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای توییتر را بارگیری کنید، اما بعضی از آن ها با برنامه های خاصی  کار می کنند، بنابراین  توصیه می کنیم همه برنامه ها را امتحان کنید.

سایت ها : TWDown، TwitterVideoDownloader، Download-Twitter-Video

در  قمست URL توییتر لینک را کپی کنید، و سپس روی لینک دانلود شده توسط سایت ضربه بزنید. از آنجا، « Download the File» را بر روی پنجره انتخاب کنید، سپس نامی برای ویدیو در صورت درخواست، وارد کنید. در این مرحله، ویدئو در برنامه MyMedia ذخیره خواهد شد، اما اگر می خواهید یک کپی از آن را در Camera Roll خود ذخیره کنید، کاری بسیار ساده است. فقط به نوار  Media در MyMedia بروید، سپس روی ویدیویی  که بارگیری کرده اید ضربه بزنید. از آنجا، “save to Camera Roll” را انتخاب کنید، حالا این ویدیو در برنامه Photos  در دسترس شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید