چگونه می‌توانیم کالاها را زیر قیمت بازار و از ارزان‌ترین فروشگاه بخریم؟

پس از افزایش قیمت دلار و سقوط ریال قدرت خرید مردم بسیار افت کرد و شاید خرید یک گوشی هوشمند جدید برای خیلی از مردم تبدیل به یک آرزو شد اما با این حال هنوز هم می‌توان فروشندگان و سایت‌هایی را پیدا کرد که کالاها را با قیمت معقول‌تری به فروش می‌رسانند.

در ادامه با مای ترفند همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توان یک کالا را از ارزان‌ترین فروشگاه اینترنتی یا فروشنده تهیه کرد.

استفاده از سایت‌های نمایش‌دهنده قیمت

پس از افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین پیوستن کسب و کارهای سنتی به دنیای دیجیتال یک سری سایت نمایش‌دهنده قیمت به وجود آمد. هدف اصلی این سایت‌ها تجمیع قیمت کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی در یکجا است در واقع شما با جستجوی یک کالا، فرضا «آیفون ۱۰» می‌توانید لیست قیمتی از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی که این کالا را موجود دارند مشاهده کنید.

از بهترینِ این سایت‌ها می‌توان ترب را نام برد که هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ پوشش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی بسیار کامل است.

لیست سایت‌های نمایش دهنده قیمت

  1. ترب
  2. ایمالز
  3. کالاگرد

این سه سایت از بهترین‌های این حوزه هستند و تقریبا نیاز شما را در تمامی کالاهایی که به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند برطرف می‌کنند. البته مراقب باشید که از هر فروشگاهی خرید نکنید و رتبه آن سایت و نماد اعتماد آن را بررسی کنید و پیش از خرید یک بار تماس بگیرید و از موجودی کالا و قیمت آن مطمئن شوید همچنین اگر امکان خرید حضوری کالا وجود داشت پیشنهاد می‌کنیم به صورت حضوری خریدتان را انجام دهید.

دیوار و شیپور را بررسی کنید

علاوه بر سایت‌های بالا می‌توانید از سایت‌های دیوار و شیپور جنسی که قصد خرید آن را دارید بیابید و قیمت دست دوم آن با نو را مقایسه کنید، گاهی کالاهای دست دوم خوبی را می‌توان از طریق این سایت‌ها تهیه کرد.

مراقب کلاه‌بردارها باشید

گاهی یک سری افراد سودجو آگهی‌هایی با قیمت‌های وسوسه کننده منتشر می‌کنند اگر کمی زرنگی به خرج ندهید سرتان کلاه می‌رود. به عنوان مثال قیمت دست دوم کالا PS4 با دو دسته ۳٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان است، این فرد سودجو این کالا به همراه ۲ دسته و ۵ بازی را ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان قرار می‌دهد و پس از آنکه شما تماس می‌گیرید می‌گوید همین حالا ۳ نفر قصد خرید این کالا را دارند ولی بیعانه‌ای پرداخت نکرده‌اند اگر خرید شما قطعی است لطفا یک مبلغی را پرداخت کنید تا کالا را برای شما نگه دارم. در صورتی که مبلغ را واریز کنید این شخص دیگه جواب شما را نخواهد داد و با توجه به مراحل طاقت‌فرسا و بیهوده شکایت شما هم پیگیر کارهای قضایی نخواهید شد و این فرد سودجو به کار خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید