نحوه قطع کردن صدا در هنگام ارسال پست ویدیویی و استوری به اینستاگرام

قطع صدا در پست های اینستاگرامی یکی از آموزش های مهم در این برنامه است. اما گاهی اوقات نمی خواهید این صدا ها را داشته باشید. در این مقاله نحوه حذف صدا از هر ویدیو را که به اینستاگرام پست می کنید را آموزش می‌دهیم.

اکنون من یک ویدیو دارم که می خواهم آن را به اینستاگرام ارسال کنم. با وجود این که جز سرو صدای میز چیزی به گوش نمی رسد، ولی همین اندک صدا را می خواهیم حذف کنیم و فقط ویدیو را نشان بدهم.

خوشبختانه اینستاگرام این امکان را به شما می دهد که آیا می خواهید ویدیو را به استوری هایتان ارسال کنید؟ یا فقط آن را به عنوان یک پست اصلی در صفحه اینستاگرام  منتشر کنید؟ در این مقاله نحوه انجام این کار در هر دو روش آموزش داده می‌شود.

حذف صدا در استوری های اینستاگرام

در استوری های اینستاگرام، هنگامی که یک یا چند ویدیو را ضبط می کنید، و می خواهید ویدیو انتخاب شده را به اینستاگرام اضافه کنید، می توانید صدا را به طور کامل قطع کنید.

هنگامی که ویدیویی را از دوربین خود ضبط یا انتخاب می کنید، بر روی آیکون صدا در گوشه سمت راست کلیک کنید.

قطع صدا

با این کار آیکون بلند گو ناپدید می‌شود و توسط X جایگزین می شوند. بدین معنی که صدا در حال حاضر برای آن ویدیو قطع  است.

هنگامی که ویدیو را ارسال می کنید، بیننده هیچ گونه صدایی را نخواهد شنید.

قطع صدا

حذف صدا در پست اینستاگرام

فرآیند پست اینستاگرام به طور منظم با اندک تفاوتی مشابه استوری ها است. پس از آن که یک ویدیو را از گوشی خود ضبط و یا انتخاب کردید،  آیکون صدا را در بالای صفحه و در مرکز کلیک کنید.

قطع صدا

درست شبیه استوری ها آیکون به X تغییر خواهد کرد و شما یک پاپ آپ کوچکی دریافت می کنید که می گوید صدا قطع است. قبلا در اندروید یک آیکون X  وجود داشت. اما اگر روی آن کلیک کنید، رنگ آن آبی روشن خواهد شد که نشانه قطع صدا می باشد.

قطع صدا

موارد ذکر شده، تمام راهنمایی های لازم در این زمینه است. همچنین راهکار ساده و جامعی است که از دید بسیاری ها پنهان مانده و در کنار آیکون ها و دکمه هایی قرار گرفته که تاکنون به آن ها توجهی نکرده اید.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه قطع کردن صدا در هنگام ارسال پست ویدیویی و استوری به اینستاگرام;

  1. سلام من یه سوال داشتم برام چند سری پیام اومده که اینستاگرام از میکروفون استفاده میکنه و هر وقت گوشی رو قفل میکنم یه صدایی مثل میکروفون واتس آپ میار چیکارش باید کنم؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید