جدیدترین روش آموزش بازیابی پین واتس اپ

متاسفانه واتس اپ برای وارد شدن به اکانت خود، هیچ قابلیتی برای پسورد در نظر نگرفته است. اما با این وجود قابلیت تایید دو مرحله ای (Two-step Verification) وجود دارد تا کسی سیم کارت شما را دزدیده است، نتواند به اکانت شما دسترسی پیدا کند. در این مقاله به شما چگونگی بازیابی و ریست پین (PIN) شش رقمی (درصورتی که آن را فراموش کرده اید) این قابلیت را به شما آموزش می‌دهیم.

نکته: قابلیت تایید دو مرحله ای به صورت خودکار فعال نیست و باید آن را از طریق تنظیمات فعال کنید.

اگر پین خود را فراموش کرده اید، باید آن را مشخصا بازیابی کنید. اما ممکن است گوشی خود را عوض کرده باشید و حالا از آنجایی که واتس اپ برای ورود به اکانت شما، به یک پین نیاز دارد، می خواهید پین خود را ریست کنید. اما دیگر نمی توانید از پین قبلی استفاده کنید، به همین دلیل باید برای وارد شدن به اکانت خود، پین را ریست کنید.

برای چگونگی اجرای دو اکانت واتس اپ روی یک گوشی این مقاله را مطالعه کنید.

بازیابی پین

برنامه واتس اپ را باز کنید. وقتی که از شما پین را خواست، روی لینک Forgot PIN ضربه بزنید.

در پنجره بالا آمده، روی گزینه Send Email ضربه بزنید. با این کار، پیامی به آدرس ایمیلی که قبلا در واتس اپ وارد کرده اید،  فرستاده می‌شود. همان ایمیلی که وقتی قابلیت تایید دو مرحله ای را فعال کردید، وارد کردید.

نکته: اگر که در حین راه اندازی آن، ایمیلی وارد نکرده اید، باید 7 روز صبر کنید تا بتوانید پین جدیدی از طریق برنامه واتس اپ وضع کنید. هر پیامی که در 7 روز دریافت می کنید، حذف خواهند شد. همانطور که پیام های قدیمی به مدت تا 6 الی 7 روز پاک خواهند شد. به همین دلیل بهتر است که ایمیلی برای اکانت خود وضع کنید. مخصوصا اگر می خواهید قابلیت two-factor authentication را راه اندازی کنید.

سپس روی گزینه OK ضربه بزنید.

پس از مدت کوتاهی؛ ایمیلی دریافت می کنید. در این ایمیل، لینک غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای وجود دارد. روی لینک ضربه بزنید تا مستقیما به اکانت واتس اپ خود در مرورگر، وارد شوید.

سپس، باید تایید کنید که می خواهید قابلیت تایید دو مرحله ای را واقعا غیر فعال کنید.

به همین سادگی. از حالا به بعد می توانید به برنامه واتس اپ برگردید و به اکانت خود وارد شوید.

در آخر، از آنجایی که یک قابلیت امنیتی را غیر فعال کرده اید، یادتان باشد تا دوباره تایید دو مرحله ای را فعال کنید. بدین ترتیب دوباره می توانید اکانت خود را کاملا ایمن کنید.

5 دیدگاه دربارهٔ «جدیدترین روش آموزش بازیابی پین واتس اپ;

  1. لطفا کمک کنید!!!!!
    سلام وقتتون بخیر
    گوشی من مدل قدیمی هست و واتساپ نصب نمیشه
    تازگی باخبر شدم ینفر با خطم که همراه اول هست وارد واتساپ شده حساب کاربری ساخته و رمز دومرحله ای با ایمیل گذاشته!! طوریکه خودم نمیتونم وارد بشم!!
    لطفا بگید چکار باید انجام بدهم!!!

    پاسخ
  2. لطفا کمک کنید!!!!!
    سلام وقتتون بخیر
    گوشی من مدل قدیمی هست و واتساپ نصب نمیشه
    تازگی باخبر شدم ینفر با خطم که همراه هست وارد واتساپ شده حساب کاربری ساخته و رمز دومرحله ای با ایمیل گذاشته!! طوریکه خودم نمیتونم وارد بشم!!
    لطفا بگید چکار باید انجام بدهم!!!

    پاسخ
  3. سلام من قبلا از واتس آپ استفاده میکردم اما سیم کارتم با گوشیم به سرقت رفت .حالی میخواهم دوباره با همون شماره سابق واتس آپ فعال کنم نمیشه رمزش هم فراموشم شده .امید مشکلم را حل کنید

    پاسخ
  4. اکنون برای فعال سازی وات ساپ خود چکار باید بکنم درحالی که کد به ایمیل سابق ارسال میشه اگه ۷ روز صبر کنم قادربه بازیابی پسورد ۲مرحله ایی خواهم شد

    پاسخ
  5. با سلام بنده ایمیل جدیدی ساخته ام و متاسفانه فراموش کردم دروات ساپ آن ایمیل قبلی راپاک کنم واکنون موقع نصب اعلام میکنه کد به ایمیل وارد شده ارسال کرده و قادر به فعال کردن وات اکنون نیستم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید