تیکت مرجع خرید آنلاین بلیط

تیکت بهترین راه برای باخبر شدن از رویدادهای موجود از جمله: کنسرت،‌تئاتر، نمایش و… است. به وسیله ی این اپلیکیشن می توانید از جدیدترین رویدادها مطلع شوید و با اتنخاب صندلی مورد نظرتان و پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی نسبت به تهیه ی بلیت اقدام نمایید. با تهیه ی بلیط از تیکت دیگر نیازی به پرینت گرفتن از بلیت وجود ندارد و کافی است بارکد آن که در بلیط الکترونیکی موجود است را به همراه داشته باشید.

تیکت را می توانید از کافه بازار، اپ استور و یا وب سایت آن دانلود نمایید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios در دسترس است.

رابط کاربری

تیکت

تیکت رابط کاربری بسیار ساده، زیبا و جذابی دارد که از ۵ گزینه ی مجزا به همراه یک منو در سمت راست بالای صفحه تشکیل شده است.در ادامه گزینه ها و منوی موجود شرح داده می شوند:

تئاتر

تیکت

در این قسمت، تئاترهای موجود و در حال اجرا به همراه اطلاعاتی از جمله تاریخ و مکان اجرای آن ها وجود دارند. با انتخاب هر کدام از تئاترها اطلاعات مفصل تری از جمله مبلغ بلیت، زمان اجرا، شرح رویداد و محل دقیق برگزاری نمایش داده می‌شود. شما می توانید با بررسی این اطلاعات اقدام به تهیه ی بلیت تئاتر مورد نظر خود نمایید.

در قسمت پایین صفحه ۳ گزینه وجود دارد:

هنرمندان : به معرفی هنرمندان حاضر در این تئاتر می پردازد.

اشتراک گذاری: در صورتی که تمایل داشتید این تئاتر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید می توانید از این قسمت اشتراک گذاری را انجام دهید.

دیدگاه ها: در این بخش دیدگاه ها و نظرات افراد درباره ی این تئاتر وجود دارد.

کنسرت

در این قسمت اطلاعات مربوط به کنسرت های موجود و آتی قرار دارد و شما می توانید با مشاهده ی اطلاعات آن ها از جمله مکان، زمان و تاریخ برگزاری و انتخاب صندلی مورد نظر خود اقدام به تهیه ی بلیط نمایید.

نمایش کمدی

اگر به نمایش های کمدی علاقه مند باشید از این قسمت می توانید اطلاعات مربوط به نمایش های کمدی موجود را دریافت و در صورت تمایل نسبت به خرید بلیت آن ها اقدام نمایید.

نمایش کودک

برای مشاهده ی نمایش های موجود برای کودکان و تهیه ی بلیت آن ها می توانید به این قسمت مراجعه کنید. همانند قسمت مربوط به تئاتر، اطلاعاتی از قبیل تاریخ، زمان و مکان برگزاری نمایش ها در این بخش به تفصیل وجود دارد و شما می توانید با مطالعه ی نظرات و بررسی زمان و مکان در صورت تمایل با انتخاب صندلی مورد نظر خود و پرداخت مبلغ بلیط به صورت آنلاین نسبت به تهیه ی بلیط اقدام نمایید.

آموزش و سرگرمی

در این قسمت کلاس ها، سمینارها، همایش ها و کارگاه های آموزشی مانند: آموزش فن بیان،کارگاه مهارت های ارتباطی و… اطلاع رسانی می شوند. با انتخاب هر کدام از این رویدادها اطلاعات مربوط به آنها از جمله: زمان، مکان، تاریخ، هزینه، مدرسین، نظرات و توضیحات مربوط به رویداد به تفصیل شرح داده می شوند. در صورت تمایل به شرکت در این دوره های آموزشی می توانید با پرداخت مبلغ مورد نظر در آن ها ثبت نام نمایید.

منو

تیکت

در منوی موجود در سمت راست بالای صفحه ی اصلی، چندین گزینه قرار دارند. برای خرید بلیت و استفاده از امکانات اپلیکیشن باید در ابتدا اقدام به ثبت نام نمایید. برای ثبت نام کافی است یک ایمیل و یک رمز عبور را ثبت نمایید و پس از آن به وسیله ی نسبت به ورود به حساب کاربری خود اقدام نمایید.

صفحه اصلی

با انتخاب این گزینه به صفحه ی اصلی اپلیکیشن برای مشاهده و خرید بلیت رویدادها هدایت می شوید.

رویدادهای روی نقشه

در این قسمت، رویدادهای موجود از جمله تئاتر، کنسرت و… روی نقشه نمایش داده می شوند و مکان دقیق آن ها روی نقشه مشخص می‌شود.

رویدادهای نزدیک من

در صورتی که بخواهید از نزدیکترین رویدادهای موجود از نظر مکانی اطلاع پیدا کنید می توانید از این گزینه استفاده نمایید. توجه داشته باشید برای استفاده از این امکان باید تنظیمات موقعیت یابی شما برای اپلیکیشن تیکت فعال باشد.

اشتراک در خبرنامه

با اشتراک در خبرنامه  می توانید از آخرین رویدادهای موجود در شهر خود مطلع شوید. برای اشتراک کافی است یک ایمیل معتبر و نام شهر خود را وارد نمایید. پس از آن رویدادها به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

درباره اپلیکیشن

توضیحات مربوط به اپلیکیشن و نسخه ی مورد استفاده ی شما در این بخش نمایش داده می شوند.

ارتباط با ما

شما می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را درباره ی تیکت با تیم سازنده ی آن از طریق این قسمت در میان بگذارید.

مزایای تیکت

  • امکان انتخاب صندلی
  • امکان اطلاع از نزدیک ترین رویدادها
  • نمایش بارکد به جای پرینت گرفتن بلیت
  • مشاهده تمامی رویدادهای موجود، به تفکیک دسته بندی (تئاتر، کنسرت، همایش، ورزش،…)
  • امکان پرداخت از طریق موجودی حساب و یا پرداخت آنلاین از طریق کارت های عضو شتاب
  •  امکان به اشتراک گذاری رویدادها با دوستان خود
  • مشاهده‌ی موقعیت مکانی هر رویداد بر روی نقشه (با امکان تنظیم فاصله)
  •  قابلیت ثبت نظر روی هر رویداد ومشاهده ی نظرات دیگران
  • ارائه کدهای هدیه و تخفیف

خرید بلیت از طریق اپلیکیشن تیکت موجب صرفه جویی بسیار در وقت و هزینه می‌شود. به نظر شما چگونه می توان این اپلیکیشن را بهبود بخشید و جای خالی چه امکاناتی در آن احساس می‌شود؟ نقطه ی قوت یا ضعف آن نسبت به سایر اپلیکیشن های تهیه ی بلیت مانند تیوال، سینما تیکت و… چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید