بالاخره واتس‌اپ قابلیت تماس تصویری گروهی را عرضه می‌کند

سرویس پیام رسانی واتس اپ طی آپدیتی، قابلیت پشتیبانی از « تماس تصویری گروهی» را به خود اضافه کرده است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد حداکثر با سه نفر به طور همزمان گفتگو کند. این آپدیت برای پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس می باشد.

برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید یک تماس صوتی یا تصویری یک نفره با یکی از مخاطبین برقرار کرد. سپس باید روی کلید «add participant» در گوشه سمت راست بالایی صفحه نمایش گوشی کلیک کرد.

واتس اپ می گوید تماس های واتس اپی نیز دقیقا مانند پیام های عادی، رمز گذاری شده اند. البته با توجه به اینکه قابلیت تماس تصویری یک به یک حدود دو سال پیش معرفی شد، قطعا اضافه کردن این قابلیت جید به واتس اپ، تا همین جا هم مدت زمان بسیار زیادی به طول انجامیده است.

کمپانی مادر واتس اپ، یعنی فیسبوک، در کنفرانس F8 ماه می خود اعلام کرد که در حال ساخت این قابلیت برای هر دو برنامه واتس اپ و اینستاگرام می باشد. این قابلیت در ماه ژوئن برای پلتفرم دومی، یعنی اینستاگرام – با همان محدودیت چهار نفره – عرضه شد.

محدود کردن تماس ها به چهار نفر بدان معنی است که نمی توانید از این قابلیت برای برقراری تماس با گروه های بزرگ خانوادگی یا دوستانه استفاده کنید. بر خلاف واتس اپ، برنامه FaceTime سیستم عامل iOS 12 به کاربر اجازه برقراری تماس با حداکثر 32 نفر را در آن واحد می دهد.

به هر حال، واتس اپ امروز شروع به انتشار قابلیت جدید برقراری تماس تصویری گروهی اش می‌کند. پیشنهاد می کنیم واتس اپ خود را به آخرین نسخه اش آپدیت کنید و این قابلیت را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید