آموزش تغییر قفل صفحه و تصویر زمینه گوشی Oneplus 6

در این راهنما نحوه تغییر قفل صفحه و تصویر زمینه گوشی Oneplus 6را به شما آموزش می‌دهیم. شما می توانید به جای استفاده از تصاویر پیش فرض گوشی، سایر تصاویر مورد علاقه تان را برای قفل صفحه و تصویر زمینه خود تنظیم کنید.

Oneplus 6یک نمایشگر بزرگ 6.28 اینچی با وضوح 1080HD دارد که فوق العاده به نظر می رسد. انتخاب تصاویر زمینه مناسب با وضوح بالا برای چنین نمایشگر های جلوه بهتری به آن ها می بخشد. ما تمامی گزینه های شخصی سازی را به شما نشان خواهیم داد و بهترین جا برای دریافت تصویر زمینه را معرفی خواهیم کرد.

یکی از مزایای تغییر قفل صفحه و تصویر زمینه شخصی سازی گوشی است.Oneplus گزینه های زیادی را عرضه می‌کند مانند تنظیم یک تصویر مختلف برای قفل صفحه و تصویر زمینه. شما می توانید هم برای قفل صفحه و هم برای تصویر زمینه گوشی تان، یک تصویر یا دو تصویر متفاوت را تنظیم کنید.

نحوه تغییر قفل صفحه و تصویر زمینه گوشی Oneplus 6

روش های معدودی برای تغییر قفل صفحه و تصویر زمینه وجود دارند. ساده ترین روش، ضربه زدن بر روی یکی از فضاهای خالی صفحه، نگه داشتن انگشت روی آن و سپس ضربه روی آپشن Wallpaper است. با دنبال کردن مراحل زیر می توانید تصاویر شخصی خود را برای قفل صفحه تنظیم کنید یا یک تصویر زنده و یا گیف متحرک را به عنوان تصویر زمینه خود انتخاب کنید.

  • روی یکی از فضاهای خالی نمایشگر ضربه بزنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید.
  • یک منوی شخصی سازی نمایان می‌شود. آپشن Wallpaper را انتخاب کنید.
  • شما می توانید یا بر روی My Photos ضربه بزنید یا به تصاویر موجود در گالری مراجعه کنید.
  • اکنون تصویری که می خواهید را انتخاب کنید. تغییرات لازم را روی آن انجام دهید (crop fit) و روی Apply Wallpaper ضربه بزنید.
  • صفحه اصلی، قفل صفحه یا هر دو را انتخاب کنید.

 

تصویر زمینه

تصویر اول

همان طور که در تصویر بالا می بینید Oneplus 6چند تصویر منظره و چند تصویر دیگر را جمع آوری کرده است. اگرچه برخی از این تصاویر فوق العاده به نظر می رسند اما چون تعداد آن ها محدود است حق انتخاب چندانی به شما نمی دهند. روی My Photos (یا Shot on Oneplus) ضربه بزنید و یکی از تصاویر گالری خود و یا یکی از بهترین تصاویر Oneplus را انتخاب کنید. بدین طریق می توانید یک عکس خانوادگی و یا هر عکسی که با دوربین گوشی خود گرفته اید را برای قفل صفحه تنظیم کنید.

برای یافتن تصاویر زمینه زیبا می توانید برنامه Zedge را دانلود کنید. سعی کنید تصویری با کیفیت 1080HP انتخاب کنید تا بدون این که از کیفیت آن کم شود، بتوانید تغییرات لازم را برای سازگاری تصویر با نمایشگر روی آن انجام دهید.

تصویر زمینه قفل صفحه

اضافه کردن یک تصویر زمینه برای قفل صفحه نیز بسیار آسان است. کافیست مراحل ذکر شده در بالا را مجددا دنبال کنید. هنگامی که تصویر دلخواه خود را پیدا کردید و روی آن ضربه زدید، با این پیغام مواجه می شوید: تنظیم برای صفحه اصلی، تنظیم برای قفل صفحه، تنظیم برای صفحه اصلی و قفل صفحه.

درصورتی که می خواهید از یک تصویر مشترک برای قفل صفحه و صفحه اصلی استفاده کنید، تنظیم برای صفحه اصلی و قفل صفحه را انتخاب کنید.

 شخصی سازی قفل صفحه

متاسفانه در گوشی Oneplus 6 فقط می توانید قفل صفحه را عوض کنید. یک میانیر میکروفون و دوربین در گوشه پایینی نمایشگر نیز وجود دارد؛ اما نمی توانید آن را به عنوان مثال با یک برنامه پیام رسان عوض کنید.. اگر علاقه زیادی به استفاده از لانچر های اندورید دارید می توانید از لانچر ویندوز 10 نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید قفل صفحه را کاملا تغییر داده و آن شخصی سازی کنید، باید لانچر صفحه اصلی خود را عوض کنید. محبوب ترین برنامه برای انجام این کار Nova Launcher است که قابلیت های شخصی سازی زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید