تصاویر لو رفته از آیفون X پلاس از صفحه‌نمایش 6.1 و 6.5 اینچی خبر می‌دهند

هرچه به تاریخ انتشار گوشی های جدید آیفون – ماه سپتامبر – نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیش تری از آنچه اپل در چنته خواهد داشت به دست می آوریم. امروز یکی از فاش کننده ها در توئیتر تصاویری را منتشر کرده است. او ادعا می‌کند این تصاویر نشان دهنده آیفون X پلاس 6.5 اینچی و مدل ال سی دی 6.1 اینچی تولید شده توسط واحدهای صوری (dummy units) می باشند.

این تصاویر چیز زیادی که همین حالا هم درباره گوشی آیفون امسال ندانیم به اطلاع نمی رسانند. همانطور که می بینید، مدل 6.1 اینچی از یک دوربین پشت بهره می برد، و این در حالی است که آیفون X پلاس از یک دوربین دوگانه مشابه آیفون X استفاده می‌کند.

به علاوه، طبق گفته ها، آیفون X پلاس از یک قاب آهنی ضد لک بهره می برد و این در حالی است که مدل 6.1 اینچی دارای یک قاب آلومینیومی می باشد؛ استفاده از آلومینیوم، جهت کاهش قیمت گوشی می باشد. همانطور که در تصاویر پیداست، به نظر می رسد مدل 6.1 اینچی از حاشیه نسبتا بزرگتری نسبت به آیفون X پلاس برخوردار است.

در این تصاویر، آیفون X پلاس در رنگ نقره ای و مدل 6.1 اینچی در رنگ خاکستری فضایی نمایش داده شده اند. انتظار می رود بروزرسانی امسال آیفون یک رنگ طلایی نیز به رنگ های آیفون X و آیفون X پلاس اضافه کند. این در حالی است که انتظار می رود مدل 6.1 اینچی در رنگ های متعددی موجود شود؛ رنگ هایی چون زرد، نارنجی، آبی و….

این تصاویر از منابع عرضه زنجیره ای واقع در چین به ما رسیده اند و تقریبا می توان اطمینان داد به طور کامل از روی الگوهای لو رفته طراحی شده اند.

انتظار می رود اپل در کنار انتشار آیفون X پلاس و مدل 6.1 اینچی در ماه سپتامبر، یک نسخه بروزرسانی شده از آیفون X نیز معرفی کند. طبق گفته ها آیفون X و آیفون X پلاس در ماه سپتامبر موجود می شوند. این در حالی است که ممکن است عرضه مدل 6.1 اینچی تا ماه اکتبر یا نوامبر به خاطر مشکلات تولیدی به تاخیر بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید