بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت گلکسی سامسونگ یکی از محصولات پوشیدنی رقابتی اساسی پیش بینی شده برای سال ۲۰۱۸ است. این محصول ثابت کرده است که بیشتر یک آپدیت برای S3 است و نه یک تغییر اساسی. اما سامسونگ هم چنان در حال مدیریت تعدادی قابلیت و توسعه ی جدید آن است.

با ارائه ی عمر باتری قابل توجه، GPS برای ردیابی مستقل و ناوبری، نمایش amoled crisp و هزاران ویژگی خاص انحصاری تایزن، ساعت گلکسی سامسونگ، یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود است. اگر به تازگی این ساعت را خریداری کرده اید، یا در شرف خرید آن هستید،  ممکن است از وجود برخی اپلیکیشن ها برای انجام کارها شگفت زده شوید. در ادامه لیستی از بهترین اپلیکیشن های ساعت گلکسی سامسونگ را معرفی می کنیم.

از آنجایی که سامسونگ این اپلیکیشن ها را روی گلکسی اپ استور خود عرضه می‌کند، در اینجا قادر نیستیم که لینکی از آن ها را در اختیار شما قرار دهیم. اگرچه نصب آن ها بسیار ساده است کافی است گلکسی اپ استور را روی گوشی هوشمند خود باز کنید و و روی دکمه ی “Install” ضربه بزنید. پس از این کار،‌اپلیکیشن دانلود می‌شود و بلافاصله به ساعت گلکسی شما منتقل می‌شود.

Facer

سامسونگ

اگر خواهان یک سری خدمات سفارشی روی ساعت هوشمند خود باشید، Facer  آخرین اپلیکیشن برای ساختن واچ فیس های خود روی تایزن، اندروید پوشیدنی و سیستم عامل ساعت است. اگر از پیشنهادهای گلکسی اپ استور در زمینه ی چهره ها راضی نیستید، این اپلیکیشن مخصوص شما است. علاوه بر این حتی اگر ساختن و کار کردن روی چهره ی خودتان را دوست نداشته باشید، Facer  یک مجموعه ی بسیار جذاب شامل بیش از ۳۰۰۰۰ واچ فیس از پلتفرم های مختلف که توسط افراد مختلف در سراسر دنیا ساخته شده است را به شما ارائه می دهد. و اگر بخواهید واچ فیس اختصاصی خودتان را بسازید، می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

facer یک انتخاب بزرگ از دسته های ساعت، فونت ها، و تصاویر  پس‌زمینه برای استفاده در طرح‌های سفارشی شما است.

Spotify

سامسونگ

Spotify یک اپلیکیشن لازم و ضروری برای به جریان انداختن موسیقی هنگام رفتن است. مخصوصا برای زمان کارکردن بسیارعالی است و به سادگی با حلقه ی چرخشی نشانه ی ساعت گلکسی کنترل می‌شود. نکته ی مهم این است که Spotify از حالت آفلاین پشتیبانی می‌کند. به این معنا که شما می توانید به راحتی از موسیقی های مورد دلخواه خود هنگام رفتن لذت ببرید بدون آنکه نیاز به اتصال به گوشی هوشمند داشته باشید. این که هنگام دویدن گوشی هوشمند را با خود حمل نکنید،  لایه ی دیگری از استقلال را به ساعت های هوشمند اضافه کرده است.

PEAR Sports

سامسونگ

Samsung Health، سرویس بدی نیست و جزو مواردی است که با توجه به انتخاب معدود برنامه های ورزشی موجود در تایزن، به احتمال زیاد روی ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ خود استفاده خواهید کرد. اگر به دنبال چیز دیگری هستید، احتمالا PEAR Sports اپلیکیشن مناسبی برای شما باشد. این اپلیکیشن، صدها جلسه ی ورزشی و برنامه های تمرینی توسط مربی را ارائه می دهدکه ورزش‌کاران مشهور   و مربی که فعالیت‌های گوناگونی  از جمله راه قدم زدن ،دویدن، دوچرخه‌سواری، انعطاف‌پذیری،قدرت، کشش بالا، شدت تمرینات   و ریکاوری  را از مقدماتی تا پیشرفته  پوشش می‌دهند. 

Glympse

سامسونگ

یک اپلیکیشن بسیار مفید و کاربردی برای اشتراگ گذاری موقعیت خود به صورت آنی با دیگران است. هم چنین برای مواقعی که دیرتان است اما نمی توانید دقیقا توضیح دهید که کجا هستید، بسیار مناسب است. فقط کافی است لوکیشن خود را به صورت مستقیم از طریق ساعت هوشمند برای فردی که منتظر شمااست بفرستید. به صورت مشابه می توانید از طریق گزینه ی “Request” لوکیشن دوست خود را درخواست کنید این گزینه به دوست شما اطلاع می دهد که شما از او درخواست به اشتراک گذاری لوکیشنش را دارید.

Here WeGo Maps

سامسونگ

Here WeGo یکی از بهترین اپلیکیشن های راهبری مستقل برای گجت های پوشیدنی و ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ است. به این معنا که برای کار کردن نیازی به همگام سازی با اپلیکیشن موجود روی گوشی هوشمند شما ندارد، فقط نقشه ها باید پیش از کار دریافت شوند. Here WeGo این امکان را فراهم می‌کند که مسیرها را باتوجه به نحوه ی حمل و نقل دلخواه خود برنامه ریزی کنید، این برنامه اطلاعات شما را برای دسترسی آسان در موارد بعدی می گیرد و در مجموع یک اپلیکیشن راهبری بسیار خوب برای ساعت هوشمند شما است.

Flipboard News briefing

سامسونگ

یکی از بهترین اپلیکیشن های خلاصه اخبار برای ساعت هوشمند شما که به صورت پیش فرض روی S3  هم نصب شده است Flipboard است. نمایشگر کوچک روی ساعت هوشمند شما ممکن است بهترین راه برای رفتن به عمق اخبار را نمایش ندهد اما رابط کاربری Flipboard برای استفاده ی بهینه از فضای محدود برای نمایش تیترهای خبری روز بسیار مناسب است.  Flipboard یک فید برای نمایش خلاصه و تیتر اخبار دارد اما در صورتی که مایل باشید می توانید روی خبر ضربه بزنید و شرح کامل آن را مطالعه نمایید.

Find My Car

سامسونگ

Find My Car یک اپلیکیشن کوچک اما بسیار کاربردی برای مواقعی است که شما فراموش کرده اید اتومبیل خود را کجا پارک کرده اید. این اپلیکیشن می توانید با GPS تعبیه شده در ساعت گلکسی و Sport موقعیت شما را بیابد و به شما نشان دهد که چقدر با اتومبیل خود فاصله دارید. هم چنین شما می توانید یادداشت های صوتی ای را با اطلاعات بیشتر درباره ی محل پارک اتومبیل در مناطق ناآشنا داشته باشید.
آیا شما تجربه ای در رابطه با استفاده از این اپلیکیشن ها دارید؟ تجربیات خود را در صورت استفاده بیان نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید