اینستاگرام احتمالا در حال آزمایش دکمه سکوت (Mute) و تعدادی ویژگی های جدید است

به احتمال زیاد اینستاگرام دکمه سکوت و ویژگی های جدید دیگری را به نرم افزار خود اضافه کند، البته امیدواریم. کاربر توییتر @wongmjane پستی در مورد آزمایش های متعددی که اینستاگرام می خواهد انجام بدهد و یا هم اکنون در حال انجام آن ها است در توییتر خود منتشر کرده است. Jane Wong یکی از دانشجویان علوم کامپیوتر است که به نظر می رسد، کدهای این برنامه را بررسی کرده است.

اینستاگرام اظهار داشته که “در حال حاضر هیچ چیزی برای گفتن در مورد این موضوع وجود ندارد.” در حالی که هیچ چیزی تایید نشده است، اما تصور کردن این که اینستاگرام به فکر ارتقای پلتفرم خود با این تغییرات است خالی از لطف هم نیست. در ادامه نگاهی به تست هایی که وونگ، پرده از آن ها برداشته می اندازیم.

یک : عکس العمل ها به استوری ها

اینستاگرام در حال تست کردن ویژگی به نام Story Reaction  یا عکس العمل به استوری مشابه استوری های فیس بوک است.  به نظر می رسد افراد می توانند در همان لحظه به استوری ها واکنش نشان دهند.  همچنین می توانید در جواب از ایموجی (شکلک) استفاده کنید، شبیه استیکر های iMessage .

دو : حالت ضبط تصویر آهسته

اینستاگرام در حال تست کردن ویژگی تصویر آهسته برای استوری ها است. هر بلاگری حالا دیگر استفاده از تصویر آهسته ها را دوست دارد، بنا براین، این ویژگی حتما مورد پسند افرادی که نمی خواهند به ویژگی تصویر آهسته گوشی خود متکی باشند قرار می گیرد. ( Instagram : می توانید تمام استوری هایتان را یکجا به اشتراک بگذارید )

سه : دکمه سکوت برای پروفایل تان

جدید : اینستاگرام بالاخره در حال کار بر روی دکمه  سکوت (Mute) برای پروفایل است. این ویژگی احتمالا شبیه به دکمه سکوت در توییتر عمل خواهد کرد که پروفایل شما را برای افراد بی صدا (Mute)می کند و نیازی نیست که آن ها را آنفالو کنید.

چهار : نمایش تقویم استوری های آرشیو شده

جدید ؟ آرشیو استوری اینستاگرام – نمایش تقویم اگر همین حالا به آرشیو استوری هایتان نگاهی بیاندازید، تعدادی از استوری های قدیمی تان را مشاهده می کنید. گشتن بین استوری ها خیلی ساده نخواهد بود. بنابراین نمایش بر اساس تاریخ می تواند بسیار مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید