ایرپاد پرو اپل با قابلیت حذف نویز معرفی شد

اپل در ساعات گذشته، دستگاه جدیدی به نام  ایرپاد پرو را معرفی کرد. همان طور که از نام این دستگاه پیدا است، ایرپاد پرو،‌ایربادهای بی سیمی هستند که در مقایسه با ایرپادها، قابلیت های بیشتری دارند. به طور خاص، ایرپاد پرو قابلیت حذف نویزها را دارد که این ویژگی به ویژه برای هدفون هایی مانند  Bose 700 و Sony WH-1000XM3 که برای حالت پرواز طراحی شده اند، بسیار مناسب و محبوب است.

اپل در هر ایرباد، دو میکروفون را برای شنیدن صدای پشت زمینه و حذف صدای نویز اطراف، جمع آوری کرده است.یکی از میکروفون ها inward-facing است و به صدای درون گوش هایتان گوش می دهد. اپل هم چنین از قابلیت adaptive EQ برای تنظیم فرکانس های پایین و متوسط به صورت آنی بنابر شکل گوش شما استفاده کرده است.

شما می توانید بین حذف نویز فعال و قابلیتی به نام حالت Transparency برای مسدود کردن نویز پشت زمینه جا به جا شوید یا اینکه اجازه بدهید که نویز پشت زمینه از ایرباد شما عبور کند. برای کنترل این مورد می توانید از طریق دستگاه خود اقدام نمایید یا دکمه ایربادها را به راحتی فشار دهید.

طراحی ایرپاد پرو کمی با ایرپاد متفاوت است. ایرپاد پرو کمی شبیه به ایرباد درون گوشی با گوشی های سیلیکونی انعطاف پذیر به نظر می رسد. شما قادر خواهید که این گوشی ها را با سه سایز متفاوتی که در جعبه آن وجود دارد، تعویض کنید. علاوه بر این، ایرپادهای پرو بسیار جالب و مقاوم در برابر آب هستند.

در پشت صحنه، ایرپاد پرو، با قطعهطراحی شده توسط شرکت اپل به نام H1 کار می کند که این قطعه، همه موارد از جمله حذف نویز به صورت آنی تا پردازش صدا و قابلیت پاسخ دهی به درخواست های “Hey Siri” را مدیریت می کند.

اپل می گوید که عمر باتری ایرپاد پرو، مشابه ایرپادها است. به این صورت که ۴ ساعت و نیم برای گوش دادن به موسیقی با استفاده از قابلیت حذف نویز و تا ۲۴ ساعت گوش دادن به موسیقی با استفاده از قاب شارژر طول عمر باتری دارد.

قاب شارژ هم کمی متفاوت به نظر می رسد. در این دستگاه به شکل مستطیلی طراحی شده است. هم چنین مجهز به پورت روشنایی و شارژ بی سیم است.

ایرپاد پرو با قیمت ۲۴۹ دلار از ۳۰ اکتبر در دسترس خواهد بود. ایرپادهای معمولی هم با قیمتی بین ۱۵۹ دلار تا ۱۹۹ دلار هم چنان در دسترس خواهند بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید