نحوه اضافه نمودن گیف های برنامه Giphy به عکس ها

برنامه Snapchat به دلیل بحث هایی بر روی گیف ها، حمایت خود را از برنامه Giphy قطع کرده است. برنامه Giphy هم بدون تردید، بخش گیف را حذف خواهد کرد. اما Snapchat تصمیم گرفته است که Giphy را دوباره حمایت کند. در صورت هر گونه تغییر در رابطه بین این دو برنامه، این مطلب را بروزرسانی می کنیم.

Snapchat دارای ظاهر و طراحی فاجعه باری است و بسیاری از برنامه های رسانه های اجتماعی با نفرت Snapchat را تبلیغ می کردند. کاربران منتظر یک تغییر کلی در آن بودند اما در حال حاضر به نظر می رسد که Snapchat این موضوع را برای کاربران نادیده گرفته و ویژگی متفاوتی را به نام گیف ارائه داده است.

در یک برنامه سطح پایین مثل Snapchat، اضافه شدن گیف، بسیار خوب به نظر می رسد. از زمانی که لنزها برای اولین بار شناخته شده اند  و پیشرفت کردند، برنامه های مربوط به عکس هم پیشرفت زیادی داشتند که باعث به وجود آمدن عکس های ویدیویی یا گیف شده است. اکنون استیکر ها هم با پشتیبانی برنامه Giphy در آپدیتی که در هفته آینده در دسترس کاربران قرار می گیرد، نیز اضافه شده اند.

اضافه نمودن گیف های برنامه Giphy به عکس

دقیقا مثل زمانی که یک گیف را به عکس هایتان اضافه می کنید، می توانید استیکر ها را هم به آن اضافه کنید. به هرحال اگر فراموش کرده اید، در پایین به طور خلاصه اشاره ای به این کار می کنیم.

دستور العمل اضافه کردن استیکر به عکس

ابتدا یک عکس از هر چیزی که می خواهید بگیرید. سپس روی نماد استیکر در سمت راست صفحه کلیک کنید.( شبیه به یک یادداشت است ) اکنون در منوی استیکر ها قسمت Giphy را انتخاب کنید. گیف مورد نظر را انتخاب کنید. سپس روی عکستان ظاهر می شود. آن را حرکت داده و به اطراف صفحه بکشید. می توانید اندازه آن را نیز تغییر بدهید. اگر آن را به سمت نماد زباله بکشید، می توانید آن را حذف کنید. در نهایت با ضربه زدن به فلش آبی در پایین گوشه سمت راست، عکس را با گیف ذخیره کنید. اگر شبکه های اجتماعی را دنبال می کنید این لینک را مطالعه کنید : ( آموزش بارگذاری تصاویر و ویدیو قدیمی در استوری اینستاگرام)

ممکن است این آپدیت در حال حاضر در دسترس نباشد ولی به زودی منتشر خواهد شد. با این بروزرسانی، قادر به انتخاب هر نوع گیفی روی عکستان خواهید بود. این تغییرات قطعا در برابر مشکلات Snapchat کم هستند اما می توانند شروعی دوباره برای این برنامه باشند. در مورد اضافه نمودن گیف به عکس هایتان چه نظری دارید؟ آیا با وجود تغییرات هنوز هم از برنامه های معمولی استفاده می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید