آموزش اضافه کردن آیکون My Computer در دسکتاپ ویندوز 7، 8 و 10

به نظر می رسد نسخه های جدید ویندوز به صورت پیش فرض آیکون My Computer را در دسکتاپ خود ندارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که داشتن خود آیکون My Computer را به هر آیکون دیگری ترجیح می دهید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد. به طور کلی دو روش متفاوت برای اضافه کردن دوباره این آیکون وجود دارد.

در ویندوز 10 نام آیکون My Computer عوض شده و «This PC» نامیده شده است. بازگردادن آیکون This PC کار دشواری نیست. در ادامه مطلب نحوه اضافه کردن آیکون گمشده را در ویندوزهای 7، 8، 10 و ویستا آموزش می‌دهیم.

ویندوز 10

اگر بخواهید آیکون های My Computer، Recycle Bin، Control Panel یا پوشه User را به دسکتاپ ویندوز 10 اضافه کنید، قبل از انجام، یک مرحله اضافی وجود دارد که باید آن را انجام دهید. ابتدا روی دسکتاپ راست کلیک کرده و Personalize را انتخاب کنید.

حالا از منوی سمت چپ، گزینه Themes را انتخاب کنید. حالا می توانید از بخش Related Settings، گزینه Desktop icon settings را انتخاب کنید.

حالا برای برگرداندن آیکون های مورد نظرتان، روی خانه کنار هر یک از آن ها کلیک کنید تا تیک بخورند.

به محض اینکه روی دکمه Apply کلیک کنید، آیکون های تیک زده شده به دسکتاپ اضافه می شوند.

توجه: می توانید به راحتی با کلیک راست روی آیکون This PC و انتخاب Rename (نام گذاری دوباره)، نام آیکون را به My Computer تغییر دهید.

ویندوز 7، 8 و ویستا

روی دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Personalize را انتخاب کنید. سپس در سمت چپ صفحه نمایش روی گزینه Change Desktop Icons کلیک کنید.

در پنجره Desktop Icons قادر هستید انتخاب کنید کدام یک از آیکون های فابریک سیستم باید در دسکتاپ نمایش داده شوند.

یکی از معمول ترین درخواست ها، چگونگی برگرداندن آیکون Recycle Bin می باشد؛ با استفاده از روش بالا می توانید این آیکون را نیز اضافه کنید. اگر با این روش مشکل حل نشد، می توانید این مطلب را نیز مطالعه کنید: چگونه می توانیم آیکون Recycle Bin را به دسکتاپ اضافه کنیم؟

روشی دیگر برای ویندوز 7 و ویستا

روی کلید Start کلیک کنید. سپس روی «Computer» راست کلیک کنید.

در منوی ظاهر شده گزینه «Show on Desktop» را انتخاب کنید. با این کار آیکون کامپیوتر شما به دسکتاپ اضافه خواهد شد.

12 دیدگاه دربارهٔ «آموزش اضافه کردن آیکون My Computer در دسکتاپ ویندوز 7، 8 و 10;

  1. سلام خیلی متشکرم بابت همه چیز بنده در باره کامپیوتر خیلی چیزها از شما آموخته ام

    پاسخ
  2. ممنونم واقعا مرسی . چندتا سایت گشتم همه فقط گفته بودن بریم تو personalize بعد change desktop ولی پیدا نمیکردم چنج دسکتاپو تا اینکه شما گفتید تو بخش theme هستش مشکلم حل شد بازم مرسی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید