قابلیت استوری متنی Type Mode به اینستاگرام اضافه شد

در به روز رسانی جدید اینستاگرام قابلیت Type Mode به استوری اضافه شده است که می توانید متن را با حالت های جدید تایپ کنید و در استوری قرار دهید.

در آخرین به روز رسانی اینستاگرام، شما می توانید برای تایپ کردن در استوری از حالت های جدید تایپ که یکی از قابلیت های تازه استوری اینستاگرام است استفاده کنید. همچنین پیش از این اینستاگرام قابلیت بارگذاری تصاویر قدیمی در استوری را برای کاربران خود فراهم کرده بود.

قابلیت Type Mode اینستاگرام را زمانی که دوربین اینستاگرام را باز می کنید می توانید مشاهده کنید. گزینه «Type» در کنار گزینه «Normal» زیر دکمه ضبط قرار دارد. می توانید روی گزینه Type ضربه بزنید و متن مورد نظر خود را بنویسید همچنین می توانید نوشته خود را با انواع زمینه های رنگی همراه با فونت های متعدد و اندازه های سفارشی بیارایید و این امکان برایتان وجود دارد که کلمه یا عبارت خود را هایلات کنید. همچنین گزینه ای اضافه کردن تصویر وجود دارد که می توانید تصویر دلخواه خود را برای پس زمینه Type Mode انتخاب کنید.

از این فونت های جدید در Type Mode هم می توانید در تصاویر یا ویدئوهایی که در استوری می گذارید استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت Type Mode هم اکنون می توانید نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید را از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

از دیگر قابلیت های جدید استوری اینستاگرام می توانیم به موارد پایین اشاره کنیم.

اضافه شده استیکرهای گیف به استوری

اگر اینستاگرام خود را به تازگی به روز رسانی کرده اید حتما با استیکرهای گیفی که به تازگی به استوری اضافه شده اند را دیده اید. به راحتی می توانید روی آیکن استوری استیکر در استوری ضربه بزنید و روی گزینه GIF کلیک کنید و استیکرهای متحرکی را از این قسمت به استوری خود اضافه کنید.

 

امکان ارسال ویدئو لایو به دایرکت

در به روز رسانی اخیر، اینستاگرام قابلیت جدیدی به ویدئوهای لایو اضافه کرده است. زمانی که در حال ضبط ویدئو لایو هستید می توانید آیکن Direct را مشاهده کنید و با ضربه زدن روی آن ویدئو لایو خود را با دوستان و فالورهای خود را به اشتراک بگذارید.

 

علاوه بر افراد، امکان فالو کردن هشتگ ها وجود دارد

در آخرین به روز رسانی اینستاگرام، می توانید علاوه بر دنبال کردن حساب های اینستاگرامی، هشتگ ها را نیز دنبال کنید. فالو کردن هشتگ نیز همانند فالو کردن یک فرد است. به این صورت که می توانید موضوعی را سرچ کنید یا روی هشتگی که می بینید ضربه بزنید و در بالای صفحه نتایج دکمه follow را می ببینید. به عنوان مثال اگر #Android را فالو کنید می توانید تمام پست های مربوط به آن را مشاهده کنید. همچنین می توانید از همان طریقی که گفته شد هشتگ مورد نظر خود را unfollow کنید.

 

ذخیره یا هایلایت کردن استوری موردعلاقه

یکی دیگر از قابلیت های جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده است ذخیره و هایلایت کردن استوری های مورد علاقه است. در این ویژگی جدید کاربران می توانند استوری که دوست دارند را برای همیشه ذخیره کنند. زمانی که استوری را هایلایت می کنید در صفحه پروفایل شما ذخیره می شود و همه افرادی می توانند آن را ببینند. شما می توانید آرشیو Stories را در کنار آرشیو پست های خود مشاهده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید