استراتژی جدید سامسونگ این است تا گوشی های میان رده خود را با تکنولوژی های پیشرفته ارائه دهد

سامسونگ همیشه در رده گوشی های پرچمدار ممتاز بوده است اما از هیچکس پنهان نیست که در ساخت گوشی های میان رده، این شرکت با با چالش هایی مواجه است. برای مثال شرکت های چینی مانند هوآوی همیشه توجه بیشتری برای گوشی های میان رده نسبت به سامسونگ گرفته است. به همین خاطر، ساسونگ سعی در این دارد تا این شرایط را با استراتژی جدید خود، عوض کند.

آقای DJ Koh، رئیس بخش ارتباطات سامسونگ، تایید کرده است که سامسونگ سعی دارد از استراتژی جدید در ساخت گوشی های میان رده خود استفاده کند. این شرکت سعی دارد تا با بالا بردن سطح تکنولوژی و امکانات در گوشی های میان رده، توجه کسانی که قدرت خرید گوشی های پرچمدار را ندارند، جلب کند.

این استراتژی را سال هاست شرکت های چینی به کار گرفته اند. به طوری که مردم ترجیح می دهد با پول کمتری، گوشی رده بالا در امکانات را داشته باشند. که در این مسئله تا به حال شرکت های چینی، برنده بوده اند.

Koh همچنین گفت که با اعمال این استراتژی بر گوشی های میان رده مانند سری Galaxy A، توجه جوانان نیز به این گوشی ها جلب می‌شود. زیرا به جای اینکه تکنولوژی های جدید و جنجالی در سری های پرچمدار مانند Galaxy S و Galaxy Note معرفی شوند؛ نخست در گوشی های میان رده معرفی می شوند. یکی از این گوشی های اواخر امسال رونمایی خواهد شد.

Koh اعلام کرد:

در گذشته، ما تکنولوژی های جدید و جنجالی را در گوشی های پرچمدار اعمال می کردیم و سپس سراغ گوشی های میان رده می رفتیم. اما امسال این استراتژی تغییر می‌کند، به طوری که قصد داریم نخست این تکنولوژی های جدید را در گوشی های میان رده اعمال کنیم.

او همچنین اضافه کرد شرکت روی برطرف کردن خواسته های کسانی که قدرت خرید بالایی ندارند، بسیار تمرکز کرده است. به همین دلیل است که می خواهد این استراتژی را روی گوشی های میان رده خود اعمال کند. سامسونگ همچینین اعلام کرد که، این مدل گوشی ها را می تواند بیش از یک بار در سال رونمایی کند.

اما آیا سامسونگ واقعا می تواند این استراتژی را به صورت موثر روی گوشی های میان رده خود اعمال کند؟ باید صبر کرد و دید.

دیدگاهتان را بنویسید