ویژگی Texting (پیام رسان) ویندوز 10 فقط برای اندروید قابل اجرا است

ویندوز 10 قادر خواهد بود تا از روی کامپیوتر شما، پیام متنی ارسال کند؛ اما خبر بد اینکه، به نظر می رسد ویژگی پیام رسان ویندوز 10 فقط بر روی اندروید کار می کند و این یعنی این قابلیت از سیستم عامل iOS پشتیبانی نمی کند. ورژن بعدی ویندوز 10 دارای یک برنامه به نام Your Phone خواهد بود تا بتواند آپشن هایی مانند تصاویر، هشدار ها و پیام های متنی را از روی کامپیوتر ارسال کند. این آپشن تا حدودی شبیه به pushbullet می باشد، اما با این تفاوت که فقط بر روی اندروید قابل استفاده خواهد بود.

قابلیت پیام رسان ویندوز 10 برای اندروید

برنامه Your Phone هم برای اندروید و هم برای iPhone کار می کند، اما متاسفانه در حال حاضر یکی از آپشن های آن فقط بر روی اندروید قابل اجرا می باشد: ارسال و دریافت پیام متنی (SMS). به نظر می رسد که مایکروسافت این آپشن را به زودی برای Apple نیز فراهم خواهد کرد. درخواست Apple این است که همانند قبل که کاربران Mac می توانستند پیام متنی ارسال کنند، اکنون نیز بتوانیم از روی کامپیوتر نیز پیام بفرستیم. محدود کردن دسترسی و ارسال پیام برای کاربران Apple، تا آنجایی که من متوجه شده ام، یک استراتژی جدید می باشد. (بهترین ویژگی‌های اندروید P بتا)

ویژگی های Your phone برای کاربران آیفون

کاربران iPhone، شما نیز نگران نباشید! زیرا با از کار افتادن سیستم پیام رسان کامپیوتر، دیگر آپشن ها را از دست نداده اید و هنوز می توانید تصاویر و اعلان های خود را ارسال کنید. با این حال حتما کاربران iPhone نیز منتظر فعال شدن قابلیت پیام رسان برای سیستم iOS هستند و باید مایکروسافت هر چه زود تر برای آن ها نیز این قابلیت را فعال کند. با توجه به کاربردی بودن این قابلیت شما هم می توانید نظرات و تجربیات خود  درباره استفاده از این ویژگی ویندوز 10 را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید