آموزش چگونگی ذخیره ویدیوهای یوتیوب روی آیفون

یوتیوب ویدیوها و کاربران بسیاری دارد ، بنابراین ذخیره کردن فیلم های آن در آیفون ایده خوبی است. تماشای آفلاین ویدیوها کار دشواری است. اگر با پرداخت هزینه مشکلی ندارید ، می توانید در YouTube Premium مشترک شوید و ویدیوها را بدون تبلیغات مشاهده کرده و آن ها را برای مشاهده آفلاین دانلود کنید.

اما این کار هنوز شما را مجبور می کند فیلم ها را در برنامه YouTube مشاهده کنید. اگر می خواهید فیلم ها را ذخیره کنید و آنها را در گالری آیفون خود تماشا کنید ، چاره چیست؟ در این مطلب ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویدیوهای یوتیوب را در گوشی خود ذخیره کنید.

متأسفانه ، برنامه های آیفون  که به شما امکان می دهند فیلم های YouTube را مستقیماً دانلود کنید ، دوام چندانی ندارند. خوشبختانه ، با یک راه حل کوچک هنوز کار بسیار ساده ای است.

ابتدا برنامه  Documents by Readdle را نصب کنید. این برنامه یک مدیر پرونده با یک مرورگر وب یکپارچه است ، که دانلود و انتقال فیلم های YouTube را آسان می کند.

در مرحله بعد ، فیلم YouTube را که می خواهید دانلود کنید باز کنید. برای این کار می توانید از برنامه رسمی YouTube استفاده کنید.  فیلم را باز کنید ، روی Share ضربه بزنید ، سپس Copy link را انتخاب کنید.

پس از دریافت لینک، دوباره به برنامه Documents برگردید. روی آیکون گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید تا مرورگر داخلی آن باز شود. به وب سایتی مانند BitDownloader بروید که بتواند فیلم های یوتیوب را دانلود کند.

ذخیره ویدیوی یوتیوب در آیفون

قسمت Enter the link video را فشار دهید و برای افزودن لینک به YouTube Video خود ، Paste را انتخاب کنید. سپس بر روی دکمه Download ضربه بزنید.

پس از لحظه ای ، سایت لینک های دانلود را برای ویدیوی شما ایجاد می کند. حرکت کردن به پایین (مراقب باشید تا از مشاهده تبلیغات مانند دکمه های بارگیری جلوگیری کنید) تا زمانی که به Download Video with Sound برسید. روی دکمه Download کنار کیفیتی که می خواهید ذخیره کنید ، ضربه بزنید.

در مرحله بعدی ، پیامی را برای ذخیره فایل مشاهده خواهید کرد. اگر دوست دارید ، نام آن را به چیزی کوتاه تر یا توصیفی تر تغییر دهید. مکان پیش فرض ذخیره سازی دانلود ها خوب است؛ برای ذخیره آن روی Done  ضربه بزنید. اگر می خواهید فایل های دانلودی در آینده در همان پوشه ذخیره شوند ، می توانید علامت اسلایدر را بردارید.

در حالی که منتظر هستید ، بر روی دکمه Downloads در نوار ابزار پایین ضربه بزنید تا پیشرفت آن را بررسی کنید.

انتقال فیلم به camera roll

در این قسمت، فقط کافی است ویدیو را به پوشه Camera Roll منتقل کنید. روی نماد پوشه در گوشه پایین سمت چپ برنامه ضربه بزنید تا از مرورگر وب خارج شوید و به file manager برگردید.

بعد ، پوشه Downloads را باز کنید. نماد Ellipsis را در زیر فایلی که تازه بارگیری کرده اید فشار دهید ، سپس Move را انتخاب کنید. در صفحه انتقال به صفحه ، باید یک پوشه Photos را در زیر My Files مشاهده کنید. برای بررسی آن ، روی photos ضربه بزنید ، سپس دکمه Move را در بالا سمت راست بزنید.

به همین سادگی فیلم را انتقال دادید. برنامه Photos را از طریق تلفن خود باز کنید و حال باید ویدیوی جدید خود را ببینید. ویدیو ذخیره شده در کنار جدیدترین عکس های شما ظاهر می شود. اگر در زیر عنوان ها در Media Type بروید ، آن را در برگه آلبوم ها خواهید یافت.

روش های دیگر برای دانلود فیلم های یوتیوب در آیفون

ما ذخیره ویدیو یوتیوب در پوشه Camera roll آیفون را شرح دادیم. زیرا بسیاری از افراد می خواهند فیلم های YouTube را مستقیماً در آن پوشه ذخیره کنند. اما این تنها راه دانلود فیلم های YouTube در iPhone یا iPad شما نیست.

همان طور که قبلاً به آن اشاره داشتیم ، YouTube Premium فواید بسیاری دارد. یکی از بزرگ ترین فواید آن این است که می توانید فیلم ها را به صورت آفلاین دانلود کنید تا هر زمان که دوست دارید تماشا کنید. اگر به طور مرتب فیلم ها را به صورت آفلاین در آیفون خود مشاهده می کنید ، هزینه ماهانه برای راحتی آن ارزش دارد.

اگر نمی خواهید هزینه بپردازید ، می توانید از یک ابزار دانلود عمده YouTube بر روی دسکتاپ خود استفاده کنید و فایل ها را از طریق کابل USB به آیفون خود منتقل کنید یا از روش های بی سیم استفاده کنید.

در صورت عدم موفقیت ، می توانید از روش ضبط صفحه نمایش آیفون هنگام پخش فیلم استفاده کنید. اگرچه این روش ایده آل نیست.
با استفاده از این روش ها ، می توانید فیلم های یوتیوب را در آیفون خود ذخیره کنید ، بنابراین برای تماشای آن ها به یوتیوب وابسته نیستید. روش ذخیره در Camera roll بهترین گزینه برای اکثر افراد است ، زیرا باعث می شود آن ها به راحتی در دسترس باشند و نیازی به انتقال هیچ فایلی ندارید.

اما قبل از انجام این کار ، باید قانونی بودن دانلود فیلم های یوتیوب را در نظر بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید